Ben ik weer! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Ben ik weer! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

01 December 2005 | Aruba, Oranjestad

Na wat commentaar en bezorgde berichten van het thuisfront is het nu toch echt weer tijd voor een update. Sorry, het is inderdaad al best even geleden!

Om even wat misverstanden uit de weg te ruimen:

* Ben niet dood
* Zit niet in een dip
* Heb het contact met NL niet verbroken

Het is gewoon heel erg leuk en druk hier, vandaar dat het bijwerken van mijn site er even bij ingeschoten is! Jullie hoeven je dus geen zorgen te maken, het gaat erg goed hier!

- 1 December alweer, vandaag precies 3 maanden op Aruba dus nog 2 te gaan. Ahrgg waarom gaat alles zo snel?!

- We hebben bezoek gehad vorige week! Wesly, Monique en Klaas zijn lekker een weekje hier geweest en dat was heel gezellig! (zie foto's voor picante details) Astrid was bijna de hele week vrij maar dan nog gaat een week veel te snel voorbij. We missen jullie! As vindt het na vorige week moeilijker om zonder haar schatje hier te zijn dus ik zal heel lief voor haar zijn Wes!

- Was erg leuk om aan mensen van thuis te laten zien hoe wij hier wonen en wat we hier doen! Ondanks de slechte vooruitzichten was de zon er de hele week, dus ze zijn als negertjes terug gegaan.

- Deze maand past echt niet bij de temperatuur. We worden dood gegooid met Sinterklazen (jaja 20 november kwam hij ook hier aan), pepernoten, kerstmannen, kerstbomen enz enz. Dat gaat dus niet met dit weer.

- Ben nu dus 21 en voel me nog steeds iedere week jarig. Vandaag kwam er weer een grote verjaardagskaart van mn vriendinnetjes aan. Vorige week ben ik zelf naar het postkantoor gegaan om eens even polshoogte te nemen. Half uurtje wachten maar ze gingen even kijken 'dushi'. En jawel hoor, een hele stapel! Gewoon te lam om het in de brievenbus te gooien hier, POCO POCO!

- Heb mn sportschoenen over laten vliegen met de familie Welvaarts. Nu is er echt geen ontkomen meer aan. Ons voornemen: 2 x in de week naar de sportschool om weer een beetje in vorm thuis te kunnen komen.

- De stage bevalt nog steeds erg goed! Ik doe nu veel werk voor Botica di Servicio, een apothekersgroep waar wij de communicatie voor doen. De Aruba ta Hot! komt ook iedere 2 weken uit en daar help ik Astrid een beetje bij. Verder komt er vanalles voorbij, lekker afwisselend dus!

- Onze collega's wisselen ook een beetje de laatste maand. Op mijn verjaadag ging Geke naar huis, niet leuk! We komen je heus snel opzoeken als we thuis zijn! Verder is Melissa, onze zwangere collega een paar maanden te vroeg bevallen in Colombia. Gelukkig gaat alles goed en zijn ze binnenkort weer op Aruba.

- Wil zeggen dat Astrid, Claudie en ik het ineens met 3-en ipv met 5-en moesten doen. Gaat gelukkig goed en sinds vorige week werkt onze lekkere vriend Eric ook hier.

- Het leven op Aruba hou ik nog wel even vol! Vorige week op het vliegveld kreeg ik even buikpijn toen ik eraan dacht dat ik daar 1 februari ook sta. Heb zin om iedereen weer te zien thuis maar dat is ook wel de enige goede reden om dan al terug te gaan!

- Ik beloof dat ik sneller weer wat van me laat horen dan de vorige keer! Ga nu even wat fotootjes plaatsen van de afgelopen maand hier.

Dikke kus voor iedereen!! x x Janneke

  • 02 December 2005 - 08:22

    Marianne:

    Hey dushi! Heb je gisteren wel 5 x geprobeerd te bellen! haha nu ik weet dat ik niet zo duur hoef te bellen ga ik je lekker lastig vallen!!!! xx mar

  • 02 December 2005 - 08:25

    Albert Monpellier:

    Hallo Janneke, als eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag! Is dit trouwens de eerste keer dat jij zon hebt op je verjaardag? En ja dat is inderdaad heeeeeeeeeel lang geleden dat ik met jou heb gemaild. Maar ik zie en begrijp dat jij het behoorlijk naar je zin hebt! Ik denk dat als jij terug bent heel veel moet gaan vertellen hier. Hier gaat het wel zijn gangetje bij mij! Elke en ik zijn weer in speaking terms en we zien wel waar het naartoe zal leiden. Ik hoop natuurlijk op het beste alleen weet ze nog niet echt hoe het verder moet, maar ik blijf hopen dat ze een keer voor me staat en zegt "Ja Albert ik kom voor goed terug bij je"! Zou heel fijn zijn. Want alleen is maar zo alleen he! Ja dat was weer even op de hoogte gebracht wat betreft mij. Nou weer naar Janneke, dus het is weer zo voorbij met de pret daar op Aruba? Over 2 maanden zie ik je weer verschijnen met een fit lichaam bij de karate lessen? Je schreef dat jouw sportschoenen waren over gevlogen. Het zal wel nodig zijn hahahahaha! Je weet dat als jij terug bent, dat je weer van harte welkom bent bij je Sensei Albert. hihihi en je Sensei heeft geen medelijden met dat arme verwende lichaam van je. Het is je eigen schuld dat je niets doet met je lichaam. Ja ok alleen lekker dansen! Ik ben benieuwd. Misschien kun jij mij ook laten zweten met dansen zoals ik jou zal laten zweten met trainen. Hahahaha! Misschien wel leuk om samen op Salsa dansen te gaan in Den Bosch. Een vriend van mij heeft daar een Salsa dansschool. Lijkt dat jou iets? Maar goed ik ga even verder hier beetje druk met van alles en nog wat te organiseren met de sportscholen. Ik hoop nu niet meer 2 maanden te wachten op een bericht van jou uit Aruba. Het aller beste daar en alvast van mij prettig kerstfeest en een zalig uiteinde met een goede en gezonde start ok? Dikke Negerzoen van de Negerlander je weet wel die donkere Sensei Albert hahahaha bye bye en tot gauw!

  • 02 December 2005 - 08:28

    Albert Monpellier:

    Heey Janneke, ik heb nog een vraagje aan je mail mij jou telefoonnummer + adres gegevens eens door dan kan ik jou ook een keertje bellen. Lijkt mij wel leuk om jou eens te horen. Mail maar naar albert.monpellier@gmail.com Zie het wel verschijnen ok! Bye bye Albert XXX

  • 02 December 2005 - 08:47

    Gé:

    Nice to read and see!!!

    Times flies when you are having so much fun!

    Je hebt helemaal gelijk....alleen terug gaan naar Nederland voor al die lieve mensen, maar voor de rest... Weet je, het lijkt net een droom dat ik daar ben geweest. One happy dream!

    Maaru, jullie hebben wel een gezellie weekje gehad daar alsk de foto's zo bekijk. Heerlijk joh. Wees nu maar lief voor Asje ja ;-).

    Ik denk nog veel aan jullie allemaal!

    Liefs Gé

  • 02 December 2005 - 16:57

    Ruben:

    Heej Janneke! Leuke foto´s! As de groeten! Veel plezier! doei ruben

  • 03 December 2005 - 01:32

    Anne:

    A miracle, it's alive !
    Zo te zien heb je je de afgelopen maand wederom goed vermaakt, wat een ontwenning wordt dat over 2 maanden in Genderen. Alleen die wateroverlast zou je hier nog een keer kunnen overkomen ;)
    Ik ga weer verder knutselen aan mn surprise, waarom kan ***sint die ook gewoon zelf niet maken.
    Pasa un bon dia Anne

  • 03 December 2005 - 16:11

    De Polletjes:

    leuk om weer eens wat van je lezen en foto's te bekijken. Ziet er niet vervelend uit. veel plezier en vele groetjes . de pollen

  • 04 December 2005 - 10:26

    Zus:

    ha zussie!

    Weer supermooie foto's, ben jaloers :)! Heeeeeel misschien komen zusje en ik nog wel met een lastlastlastminute, maar dan moeten een paar NL arubanen hun vliegtuigstoelen ff aan ons afstaan...
    We bellen snel weer!

    liefs en een dikke kus lobke

  • 05 December 2005 - 19:05

    Sint:

    Beste Janneke...

    Zoals je hebt kunnen merken
    Was de sint op je site al eerder begonnen met werken
    Jij vond dat toen echter niet zo geslaagd
    En werd toen ook een beetje geplaagd

    Maar de sint is jou zeker niet vergeten
    En vind dat je iets moet weten
    Zodra je terug bent in Nederland
    Is er voor jou een leuk cadeau gepland

    Ik zeg nog niet wat het is
    En laat je nog even in ongewis
    Ook de gulle gever wordt niet bekend gemaakt
    Maar hoopt wel dat het cadeautje je raakt

    Het heeft te maken met je slaapgedrag
    En je moet weten dat dat straks echt niet meer mag
    Dus denk erom dat je het niet vergeet
    En ben benieuwd of je het al weet

    Nog maar 2 maanden en dan ben je weer terug
    En zal ik het je geven, en ook vliegensvlug
    Vind het zelf ook een leuke tractatie
    En ben benieuwd naar de presentatie

    Geniet maar van de arubaanse Sinterklaas
    Want straks ben je alweer in NL helaas
    Ik ga nu stoppen met het dichten
    En hoop dat je er een beetje voor zal zwichten

    Ik maak je niet blij met een dooie mus
    En stuur je alvast een hele dikke kus

  • 06 December 2005 - 15:03

    Marike:

    27 januari gaan we met z'n alle swingen en hardrocken bij Reneetje Froger, Lekkere Gordon en Hitsige Gerard!! Heb er nu al onwijs veel sin in!! xx x

  • 07 December 2005 - 18:54

    Jos En Riet:

    hoi Janneke, fijn weer eens iets van je horen.Sorry maar zijn je verjaardag helemaal vergeten maar alsnog van harte gefeliciteerd.Volgens je berichtje hoeven we ons om jou geen zorgen te maken.We wensen je een goed en gezellig vervolg van je stage, en alvast fijne feestdagen, al zullen die dit jaar wel heel anders verlopen als in Nederland.

    Groetjes,

    Jos en Riet

  • 08 December 2005 - 16:43

    Sandra:

    hee janneke!
    hoe is het met jullie?
    ik vond het echt leuk om jullie gezien te hebben. gezellig! morgen ga ik je post posten, kee?
    groetjes sandra

  • 10 December 2005 - 00:05

    Hedy:

    Ha Janneke, idd die sinterklazen en kerstmannen in korte broeken en met 30 graden zien er echt niet uit! Evenals de opgetuigde palmbomen!! Haha, wat hebben we het toch slecht he. Geniet er nog maar lekker van de laatste maandjes, maar dat is jullie wel toevertrouwd aan de foto's te zien.
    Grussen vanaus een hothot Sydney. Hedy

  • 10 December 2005 - 18:37

    Gé:

    Hey, jullie toch wel op het strand vandaag hè?! Nou hier vriest het!! Gna gna, lekker puh ;-).

    Lots of loves for everyone!

    Kiss

  • 12 December 2005 - 13:17

    Marjan:

    Hee Jans, leuk dat je gister even belde. Je vertelde dat je ouders ons zo miste, haha. Dus hier even een berichtje voor de papa en mama van Janneke: wat leuk om te horen dat jullie ons(als gezellige vriendinnen) zo missen. We willen best een keer een kopje koffie komen drinken, ik praat nu ook even voor de anderen. Wordt nu wel tijd, anders is ze dadelijk al weer thuis en kunnen we nier over Janneke roddelen haha.
    Ik had je foto's trouwens toch al wel gezien...met het vuurwerk en zo. He meid de grussen weer en bis heel snel kus

  • 13 December 2005 - 12:22

    Anne (school!!):

    Hey Janneke!

    Waarschijnlijk veel te laat, maar ook als nog gefeliciteerd met je verjaardag! Beter laat dan nooit he?? Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Zo te horen vermaak jij je nog wel even daar, dus ik wens je nog heel veel plezier.

    Dikke kus Anne

  • 15 December 2005 - 12:21

    Sandra:

    hee janneke!
    hoe is het met je?
    is het al goedgekomen met je post? Heb m zaterdag verstuurd, dus moet denk ik ongeveer wel gearriveerd zijn?!?
    doe je ook astrid de groetjes van me?
    liefs xx

  • 18 December 2005 - 13:57

    Johan Duister:

    Beste Marike,Janneke en Marjan,
    Hartelijk bedankt voor jullie kerstwensen en we zien er naar uit om jullie weer op bezoek te krijgen als Janneke straks weer thuis is. Dat missen we nl. best wel, dat gegiebel en die verhalen en geroddel !! Jullie ook alvast een gezond en voorspoedig 2006 toegewenst !!
    Jeanne en Johan Duister

  • 20 December 2005 - 10:51

    Hi Meisie:

    A very nice X-mas and a SUNNY new year!!! Een kerst in de zon....zucht...

    ENJOY!

    Veel liefs Géke

  • 23 December 2005 - 19:52

    Harrie En Peet:

    Lieve Janneke, van harte gefeliciteerd met de 50e verjaardag van je mama. Nou, die lijkt dus echt geen 50. Hippe moeder heb jij nog hoor. Daar zijn wij (zussen) allemaal oude dames bij. Dat zul je zien op de foto die ik hierbij stuur. Wij zijn nl.vanmiddag al een verrassingsvisitie gaan brengen bij je moeder. Heel leuk, al had ze blijkbaar toch wel iets verwacht. Gezellig gekletst en foto's gemaakt. Annemijn was thuis, Oma kwam, je vader was vroeg thuis en Lobke kwam ook net thuis, dus iedereen heeft ons als ouwe tantes gezien.
    Je had je kerstkaartje al gekregen hoor, maar bij deze toch nog een fijne (zomerse) kerst en voor jou een heel goed 2006!
    Groetjes tante peet en oom Harrie

  • 25 December 2005 - 17:15

    Jacomijn En Family:

    lieve janneke,

    Onze kerstvisite is net weer naar huis. Zodoende mooi even tijd om jou ook een hele fijne kerst toe te wensen. Wel wat anders zo in de zon. Geniet er van hoor meid! Groetjes van ons vieren.

  • 28 December 2005 - 15:51

    INGE:

    He Janus,
    wanneer krijgen we weer eens een update?? ik smacht naar een nieuw verhaal met jullie avonturen!! leuke kerst gehad?? ikke wel iig. have fun met oud en nieuw! ik heb een cocktailparty... jullie gaan vast ook aan de cocktails! tot over een maandje!

    xx

  • 28 December 2005 - 18:48

    Tante Cis:

    Hallo Janneke,
    Ik had gerageerd op jou berichtje, maar ik weet niet zeker of dat goed is gegaan.Daarom plaats ik hier maar een reactie. Wij wensen jou daar uiteraard ook een fijne jaarwisselijng en een goed en vooral gezond 2006. Afgelopen 1e kerstdag bij jullie thuis was een grandioos succes. We hebben er met z'n allen erg van genoten. Petje af voor de organisatie van dit feest. Jammer dat jij er niet bij was, maar op 18 maart ben je wel van de partij en wij dus ook. Als mijn ander bericht wel door is gekomen, lees je dus twee keer hetzelfde bericht. Hopelijk vind je dat geen ramp.

    Groetjes van ome Kees en tante Cis

  • 02 Januari 2006 - 15:05

    Inge:

    gelukkig nieuwjaar! dat we maar weer veel feestjes mogen vieren met z'n 5-jes!

    xx

  • 02 Januari 2006 - 19:22

    Marike:

    HAPPY NEWYEAR!!! Hoe was het daar tussen de arubaantjes hebben jullie jezelf een beetje vermaakt, dat zal zeker wel!! Laat maar snel weten!! Liefs en een dikke nieuwjaarszoen Marike

  • 05 Januari 2006 - 18:57

    Nath.:

    Heeeej Jansje! Nog gelukkig nieuwjaar he! Beetje laat, maja..moest zelf nog even bijkomen van oud en nieuw! Je weet wel hoe dat gaat..beetje drinken, beetje auto's stoken...haha. Nou het begint gewoon echt al op te schieten man en we zien je gewoon alweer in het allermooiste land: HOLLAND!..geniet er nog ff van, nu het nog kan! En een dikke kus van mij en ook eentje van Hannes! Eentje dan he!? haha

  • 06 Januari 2006 - 13:12

    Geeeeeeeeee:

    hellodie ladies!

    trouwens: nieuwtje!!! me ouders hebben nieuw huis gekocht!!! super mooi! begin juni krijgen we de sleutel en de paardjes kunnen mee. yeah. stuur per e-mail nog wel een keer de link.

    WIJ HELEMAAL BLIJ ZIJN NU...haha

    hey geniet er nog effe flink van daar!!!

    Big hug van mij!

  • 15 Januari 2006 - 01:25

    Sponge:

    Zow, ik denk dat jij het wel ff beter hebt dan hier in Nederland... is echt veeeeel te koud ben echt heel de week al verkouden :s

    Maarja, das t risico van ons land, kan nu eenmaal nie alles hebben! :D

    waar ik trouwens voor mailde/berichtte? Erwin heeft vandaag (eigenlijk gister, want het is al zondag...) zijn laatste dag bij Em-Te W&A, hij is vanaf volgende week shef in sprang. Maar goed, Jouke Marco en Sponge wensen je nog veel plezier de laatste dagen in het (volgens sponge echt relaxte land van de aarde!) we zien je misschien nog wel @ Em-Te! mzzls, and Have Fun (zeggen ze in de schuur ook iedere keer...)

  • 17 Januari 2006 - 18:05

    Tante Cis:

    Hallo Janneke, voor de laatste keer ga ik je een berichtje sturen. Ik hoop dat je nog een paar fijne weken beleeft op Aruba voordat je naar het winterse Nederland terugkeert. Het zal hel fijn zijn om jou weer in levende lijve in Genderen te zien.Kun je meteen aan de slag voor het feest van pa en ma. een hele goede reis naar huis en veel groetjes van tante Cis en ome Kees

  • 26 Januari 2006 - 22:10

    Albert Monpellier:

    Hallo Janneke, lang niets meer van je vernomen. Ik wil en heb je zoveel te vertellen, maar dat komt nog wel als je terug bent ok. Of misschien vertel ik het wel op je hotmail.
    Laat even iets van je weten joh! Het lijkt net alsof je van de aardbodem bent verdwenen gekkie! Het is zoveel wat ik wil vertellen maar volgens mij ben je over een dikke maand weer thuis niet? Ik heb inmiddels de sportschool in Wijk en Aalburg geopend. De burgemeester heeft het op een hele ludieke manier geopend eigenlijk en ik stond erbij. Hij heeft met een karatepak de voordeur waar rijstpapier was voorgeplakt doorgetrapt. Echt helemaal te gek! Hij was er wel voor te porren. Echt gaaf was het! Ik verheug mij erop om jou weer te zien en ik hoop dat je dan met mij gaat salsa dansen en dat je mij ook veel heb te vertellen. Ik heb wel een idee! Waarom nodig je niet iedereen in één keer uit met een verwelkomst feestje en dan ga je op één of ander podia staan en vertel je alles in één keer. Hoef je het ook niet allemaal apart te vertellen. Hahahahah! Goed plan of niet? Gewoon een idee hoor! hahahaha zie jij jezelf dat al staan doen voor een hele menigte? Misschien trouwens wel na zo'n reis en jou avontuurtjes, zal je best wel wat meer kennis over de mens hebben als je zo op jezelf bent aangewezen in een ver land. Weet je ik spreek je snel weer ok? Wanneer kom je nou precies terug? Laat je het mij ook weten? Lijkt mij echt leuk! Want eigenlijk ben ik dan de enigste zwarte die je in deze buurt kent hahahahaha! Spreek je snel! Bye bye bye dikke negerzoenen van mij voor jou. Bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 702
Totaal aantal bezoekers 80858

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: