Vakantie!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Vakantie!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Vakantie!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

22 Januari 2006 | Aruba, Oranjestad

As en Jan hebben vakantie! Stage klaar, beoordeling binnen, het relaxen kan beginnen. Uhm, is al begonnen. 13 januari was de laatste stagedag, wat wil zeggen dat we nu al een dikke week aan het genieten zijn. Wat is Aruba heerlijk als je verder niks te doen hebt :)

- Even een riedeltje antiactueel december-nieuws: onze december maand is erg goed verlopen. Kerst en oud&nieuw waren een aparte en leuke ervaring hier! Iedereen bedankt voor de kaartjes en mailtjes, super leuk!! Beetje uit eten geweest zo en feestjes met nepsneeuw gevierd. Op oudejaarsavond reden we naar een hotel om mee te profiteren van het Amerikaanse feestgedruis. Na ze wat feestartikelen lichter gemaakt te hebben kon ook voor ons het feest beginnen; op naar Oranjestad!

- Mattijs en Bart zijn hier! Echt gek om zomaar hier op Aruba naast Mattijsje te zitten, super gezellig! Ze komen hier voor onbepaalde tijd werken en zien het hier wel zitten. Op hun stoere bikers racen ze al heel wat af op het eiland (zie foto ;)

- Twee weken geleden zijn we naar het Renaissance eiland geweest, een klein eilandje naast Aruba, dat hoort bij het Renaissance hotel. Een paar illegale kaartjes doen wonderen  Super mooi eiland en op de terugweg hebben we ons met ons beste Amerikaanse accent even mooi het hotel binnen laten varen. De ervaring moet natuurlijk wel compleet zijn.

- Sinds een paar weken doen we aan illegaal bubbelen. Na 5 maanden koud douchen begon mijn bad-behoefte zo erg te groeien dat Marc met een andere oplossing kwam: in tuinen van hotels hebben ze erg lekkere (warme!) jacuzzi’s. Even lachen naar de bewaking, kleertjes uit en bubbelen maar!

- Een klant van de Aruba ta Hot! nodigde ons een paar weken geleden uit om mee te gaan zeilen op zijn Catamaran. Was een super dagje en erg leuk om Aruba ook een keer vanaf zee te kunnen zien! Heb voor het eerst in mijn leven een zeekomkommer gezien tijdens het snorkelen, wist je dat je die gewoon vast kunt pakken en aaien??

- Gisteren hebben Marc, Astrid en ik op een quad over het eiland geracet. Zo gaaf! We kwamen nu op plekken waar ik nog nooit was geweest, omdat je daar met de auto niet kunt komen. Lekker stoer om over al die rotsen te scheuren. Op een gegeven moment begon het keihard te regenen en zaten we van top tot teen onder de modder maar dat maakte het er niet minder leuk op. Aanrader voor iedereen!

- Gekke gedachte dat ik over een week in de lucht hang (op naar een temperatuurverschil van minstens 40 graden als het bij jullie -10 wordt!), maar het idee begint te wennen. Een paar weken geleden moest ik nog niet aan het vertrek van hier denken, maar nu ik de afgelopen weken een paar keer op het vliegveld ben geweest om vrienden weg te brengen went het wel. Ik had het hier nog veel langer vol kunnen houden, maar aan alles komt een eind. Ik heb niet het idee dat ik al 5 maanden van huis ben, de tijd is nog nooit zo snel gegaan als nu. Ik heb hier echt een toptijd gehad en ben super blij dat ik dit samen met As gedaan heb. Iedereen tot heel erg snel, maar nu eerst nog een week keihard genieten!!!

Hele dikke, warme kusjes Janneke

  • 22 Januari 2006 - 13:09

    Annemijn:

    Hey zus, geniet nog maar even lekker van je vakantie daar en over een weekje zullen we je met open armen ontvangen;) kusje

  • 22 Januari 2006 - 15:16

    Daddy:

    eh........... waar blijven de laatste foto's ???

  • 22 Januari 2006 - 15:16

    Daddy:

    eh........... waar blijven de laatste foto's ???

  • 22 Januari 2006 - 15:17

    Daddy:

    eh........... waar blijven de laatste foto's ???

  • 22 Januari 2006 - 18:24

    Lobke:

    ha lief zussie,

    Nog een weekje en dan ben je d'r alweer! De tijd is echt supersnel gegaan... Maar we hebben er zin in hoor :) Moet deze week nog wel ff onder de zonnebank om in ieder geval een beeeeeeeetje bij jouw kleurtje in de buurt te komen ;)

    dikke kus

  • 22 Januari 2006 - 23:36

    Anne:

    Hey bruine Dushi van me. Snik, het is echt heel koud hier.Zit nu weer rillend achter de pc met 3 truien. Ik zeg 1 ding: GENIET!!!!en we gaan snel ff meeten in ehv,toppie!! dikke kus xxxx Anne MIS JULLIE!!!!

  • 23 Januari 2006 - 08:13

    Janneke:

    He Jans, je neemt het er goed van he. Houd die reputatie hoog. Neem voor mij een handje Arubaans zand mee, waar jij 5 maanden op gelegen hebt. Ik kan niet wachten tot zondag. Maar goed dat ik het van de week stikdruk heb, kan ik niet te veel naar je uitkijken. dikke kus xxx

  • 23 Januari 2006 - 12:31

    Geee:

    Hoi hoi hoi!!!

    Enjoy your last day! Nice story heb je er weer op gezet! Tot snellie meis, lekker bijkletsen!

    Big hug

  • 23 Januari 2006 - 22:09

    Inge:

    He Jan, jullie hebben echt een toptijd gehad daar. geniet er nog van en realiseer je dat het NOG niet voorbij is! volgende week even flink bijkletsen op school??

    xx inge

  • 23 Januari 2006 - 23:50

    Hedy:

    ha die Janneke. Zal idd wel wennen zijn als je weer thuis bent, maar ook leuk om je familie en vriendinnen weer te zien (daar kijk ik soms ook al wel naar uit). Nou heel veel plezier de laatste daagjes en de groetjes aan Astrid.
    X Hedy

  • 24 Januari 2006 - 11:46

    Jacomijn En Family:

    Hoi Janneke

    Geniet nog maar van je laatste dagen daar op Aruba. De temperatuur is hier iets lager. Misschien kun je bij thuiskomst wel schaatsen. Gisteren nog plezier gehad met je pa en ma omdat Cees zijn 50 ste verjaardag vierde. Hij hoort nu ook bij de oude zakken club.
    goeie terug reis en tot gauw!!!
    groetjes van ons vieren

  • 24 Januari 2006 - 11:51

    WELCOME HOME!:

    X Gé

  • 24 Januari 2006 - 13:56

    Géee:

    Hahahaha, er komen zoveel mensen terug, ik ben helemaal in de war wanneer wie nou precies terug komt....hihi....foutje....

  • 25 Januari 2006 - 02:36

    Janneke:

    Er ging even wat mis, maar hier alsnog de foto's! Er kunnen wat dubbele tussen staan, extra genieten dus :) x xxx

  • 27 Januari 2006 - 18:31

    Werknenemer Van Je Pappa Wat Weer Mijn Peet Pappa:

    leuke foto's lang niet gezien ikke ben nielsje van der pol berijd je eigen maar vast voor want ikke ga je zien op het feest van je pa en ma en zal dan wel weer een keer mijn truitje uitrekken voor je haha geintje nog een fijne vakantie groetjes nielles

  • 27 Januari 2006 - 18:54

    Werkgever:

    Welk truitje ?

  • 27 Januari 2006 - 21:59

    Werknemer:

    pappa deze site is van je dochter jaloersssssssss????? hahahah mafkees mzzl

  • 28 Januari 2006 - 16:16

    Fam.van Hoof Diessen:

    Het zal wel te laat zijn,maar anders lees je het thuis maar. Had nog een mailtje gestuurd maar dat is teruggekomen. Waarom weet ik niet. We wilden jou nog een goed afscheid daar wensen en een goede reis en behouden thuiskomst. Bereid je maar voor op de kou hier.
    Hopelijk zien we je binnenkort weer.
    Welkom terug in Nederland.

  • 30 Januari 2006 - 07:56

    Gé:

    Super leuk the pictures!

    Welcome home meisjes (dit keer wel ;-).

    Tot gauw!
    Liefs
    Géke

  • 30 Januari 2006 - 16:05

    Jacomijn En Family:

    Hallo Janneke,

    Welkom thuis!!! Wij hopen dat je het niet te koud hebt hier. Wen maar even aan het tijdsverschil. We zien je vast snel. Groetjes van ons vieren.

  • 30 Januari 2006 - 16:06

    Jacomijn En Family:

    Hallo Janneke,

    welkom terug in nederland. Het vorige mailtje is niet doorgekomen, dus ik probeer het nog een keer.
    We hopen je snel weer te zien.
    Groetjes van ons vieren.

  • 01 Februari 2006 - 12:55

    Dushi!:

    He Dushi!

    Ik verveel me!!! hahahahahahahahahahahahah
    Kus, As

  • 02 Februari 2006 - 20:29

    Christiaan:

    Ik vind jou wel LEKKAAAHHHHH;)

  • 21 April 2006 - 15:31

    Geeeeeeeeee:

    Hey meisie!

    Ook een bezoekje aan jouw site. Tjee, wat is het allemaal toch teringsnel gegaan die heerlijke tijd. Voor mij is het alweer bijna een jaar toen ik vertrok!!! Snik snik snik. Vooral als er nog tig bekenden er zijn. Naast Anne zitten Maarten en Dennis er ook. Etters!!! Haha. Anyway, jammer dat je er morgen niet bij bent in Utreg, maar met de volgende Aruba-date ben je zekers van de partij I think.

    Greetzxxxxx
    Geeeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 80859

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: