Foto's - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

27 Oktober 2005 | Aruba, Oranjestad

Hier weer wat nieuws uit de tropen!

* Alweer even geleden, maar Queen was op het eiland! Omdat wij het magazine Aruba ta hot! maken kregen we 4 perskaarten gratis en voor niks. We waren dan wel een beetje verplicht om naar de persconferentie te komen. Goh wat erg... Wij met Géke op de een-na-voorste rij en toen wachten op Paul Rogers en Brian May. Uiteindelijk kwam alleen Paul maar wij vonden het al lang goed. We waren natuurlijk te scheit om op te staan en een vraag te stellen door die microfoon. Wel met meneer himself op de foto na afloop :) 's Avonds naar het concert met onze zeer belangrijke perssticker op, om vervolgens de beste plek uit te zoeken. DACHTEN we. Haha toch niet belangrijk genoeg met onze AtH! Maar een plek in het midden ipv van achteraan staan was ook niet verkeerd!

* Vorige week was het weer volle maan en dus Full-Moon Party op Havana Beach. Muziek vanuit de zee en lekker dansen op het strand!

* Na wat heen-en-weer gezwerf tussen twee kantoren zijn Asje en ik weer herenigd. Ik ben mijn laatste week voor JobCare ingegaan, vanaf 1 november werk ik weer voor Progress. Erg afwisselend zo en vanaf volgende week maken we samen de Aruba ta Hot! en verder wordt het werk tussen ons verdeeld.

* Mijn eerste beoordelingsgesprek zit erop. Claudie is gelukkig tevreden. Weet nu wat de dingen zijn waar ik op moet letten en daar ga ik dus aan werken. Ze waardeerde het van Astrid en mij dat ze niet merkte dat we vaak op stap gaan, terwijl we vaak door haar kennissen gesignaleerd worden. (Way to go As en Jan hihihihi)

* Dit weekend was het kappertijd! Na papa's terechte opmerking dat mn haar er soms wat slonzig bij hangt hier, is de schaar erin gezet. Maar met de drie haren die er groeien om mn hoofd en wat zweet door de zon blijft er weinig van te maken daddy..

* Zaterdag hadden we een actieve bui, dus geen strand voor ons! Op 1 dag hebben we meer dan 200 foto's gemaakt, zie het fotoboek voor wat details :) Eerst beklommen we als 2 ervaren bergbeklimmers de Hooiberg, met als resultaat 3 liter zweetverlies en een super uitzicht.

* Vervolgens scheurden we de rest van de dag met onze Jeep door het National Park. En heus: Aruba is heel mooi!! Nu ook eindelijk de zee aan de noordkant gezien en de golven bewezen even dat je daar echt niet moet gaan zwemmen. Behalve de nodige haaien word je binnen no-time tegen de rotsen gesmeten.

* Geweldige uitvinding trouwens: de zelfontspanner! We hebben ons de hele dag rot gelachen om op de moeilijkste plekken toch samen op de foto te kunnen. Zie maar eens binnen een paar seconden over een muurtje te springen, een stukje te rennen en vervolgens door As een Rotsje opgetrokken te worden. Even wankelen en... lachen!

* Zie op de foto's dat het hier ook hard kan regenen. Lang leve het regenseizoen!

* Onze Kitty Klit eet leguanen! We waren een beetje laat met zijn brokjes die dag en hadden net een hele reportage gemaakt van een felgroene leguaan op het raam. Laten dat nou de laatste momenten van zijn leven zijn geweest. Na een wrede onthoofding door Klit viel er weinig meer aan te redden.

* In de paddock leerden we een enigeer kennen die in de haven op een schip werkt. Alles best, wij dachten: ja een schip, leuk, het zal wel. Totdat hij ons afgelopen zondag uitnodigde voor een klein feestje op een jacht naast zijn schip. Wauw! We hebben het er even goed van genomen met ons fototoestel. Beetje brutaal misschien, maar die foto's zijn mooi in the pocket!

* Na even geen nieuwe foto’s zijn het er nu wel errug veel, dus ga er maar even voor zitten!

Ajo!! Dikke x Janneke

• 27 Oktober 2005 - 07:07

Mar:

Hey jannie! leuk verhaal zo op de donderdag morgen! een goed begin van de dag!
    xxx mar

• 27 Oktober 2005 - 08:22

Lobke:

ha zussie!

Hehe, eindelijk weer een teken van leven... ;)
    Had er via de mail al een aantal gezien, maar de foto's zijn weer super! Wel zielig van die leguaan, jullie moeten Kitty Klit toch wat beter opvoeden (of eerder eten geven...) :) Over katten gesproken, er loopt er net 1 m'n slaapkamer in m'tricht binnen! Niet ons nieuwe huisdier, maar de poes van de buren die over de rand van 't balkon klimt. Heb 'm al 'n keer eerder gezien en liet 'm toen zo schrikken dat 'ie bijna van 't balkon viel. En ik denk niet dat katten van 3 hoog nog op hun pootjes terecht komen... ;)

liefs en 'n dikke kus lobke

• 27 Oktober 2005 - 08:40

Annemiekje:

Heeej party chick, ik heb al je foto's bekeken ecth zoo mooi daar, als ik da witte strand en die golven zie ohhh dan verlang ik zoo na de zomer, hier is het geen zomer meer hor in hollanda, loop ik met een dikke sjaal om mjn nek!! ziet er echt topp uit daar, het sfeertje is volgens mij Wunderbar daaro!! hoe zijn de kappers daar jannie? net zo goed als noel!! heej wild chick have fun en geniet ervan , en ook succe smet je job daaro, wel gaaf joh dat concert van queen!! enjoy en behave zou ik zeggge, en ik hou je in de gaten!! nou een heeeeeeeeeeel fijn weekend, lekker kont schudden hé op zaterdagavond!! een knuffel en dikke x, ZwwaAaaiii,
    Bouwie ;)

• 27 Oktober 2005 - 10:57

Mattijs.:

hey jannigje,

weer een verhaal... kan er eigelijk niet meer tegen... ben jaloers tot over mijn oren, maar leuk te lezen dat het nog uit te houden is daar.

veel plezier nog en doe ze de groeten daar... veel liefs en dikke knuffel mattijs!

• 27 Oktober 2005 - 11:24

Ruben:

Heej Janneke! Mooie & leuke foto's! Astrid vertelde op haar site 'maar goed het ging ons toch om de foto’s'... En jij 'we hebben het er even goed van genomen met ons fototoestel'... Dat is nog zacht uitgedrukt...!! Jullie zijn echt overal geweest op dat yacht! En gelijk heb je! Veel plezier! doei

• 27 Oktober 2005 - 11:33

Janneke:

Nou Jans, die foto's zeggen wel weer genoeg. Daar heb ik niks meer aan toe te voegen. En ik vind je haar leuk, heel leuk. Werkse aan dat tijdschrift en pas op voor je reputatie bij Claudie met dat stappen van je. Dikke kus andere J

• 27 Oktober 2005 - 20:40

Jenny:

wat een foto's zeg. de ALLERMOOISTE vind ik PA190950 die met die 4 strandstoelen.

• 30 Oktober 2005 - 09:20

Nies En Hanneke:

hoi Janneke,Nies is maar wat jaloers op je ontmoeting met PaulRogers,Daar is hij nl een gote fan van.Bedankt voor de vele fotos.Heel veel groetjes van Hanneke en Nies

• 30 Oktober 2005 - 15:19

Noelle:

Hee dushi.. die foto's zijn echt zo mooi.. was dat jacht niet van een lekker man haha... maar ik wordt zo jalous als ik naar je pics kijk... daar zit ik dan met een sjaal aan en dikke trui en naar vallende blaatjes te kijke..lekker oneerlijk hoor haha.. maar geniet er nog maar lekker van zal zeker lukken.. en een aaitje voor klitty klit.. xxxxx

• 30 Oktober 2005 - 15:33

Marrie:

He vrouwke, wordt het niet eens tijd dat je terug komt...Genoeg foto's, en dus een goede rede om je verjaardag hier te komen vieren!! Word je daar volwassen, niet te geloven. Haha Maar zo te zien is alles goed daar, wat zie je lekker bruin!! Nou alvast een fijne verjaardag en ik wacht met spanning op de nieuwe lading foto's. Wie is Eric trouwens? Een van de?? ha. kus

• 31 Oktober 2005 - 16:32

W.I.M.P.:

Jees, wanna change?!?! Gaat goed daaro geloof ik! Terwijl het hiero kouder wordt en je de winter om de hoek voelt blazen staat jouw site vol zomerse foto's, en gaat ut over jachten, feesten, leganen en liters zweet... Noch viel spass dort und viele liebe Gruesse aus Wien!!

• 31 Oktober 2005 - 21:02

Sonja:

heej,Het ziet er allemaal wel erg gezellig uit! Geniet er nog even van!!!!

• 01 November 2005 - 18:06

Tante Cis:

Hallo Janneke, Wat een leuke foto's heb je gemaakt. Het lijkt wel of jullie daar alleen maar feesten en uitgaan, maar daar zal ik me wel in vergissen natuurlijk. Wij willen jou vanuit het verre Oostelbeers van harte feliciteren met je 21e verjaardag. Maak er een leuke dag van.
    Groetjes van ome Kees en tante Cis

• 01 November 2005 - 23:08

Henk, Corry, Hein En Juut:

Lieve Janneke,

Een hele fijne verjaardag! (jaja hier is het 12 uur geweest dus nu ben je echt jarig)
    Dat wordt vast de boel op stelten in de paddock en het is woensdag, dus dat wordt helemaal leuk.

Veel plezier.
    groetjes van ons allemaal.

• 01 November 2005 - 23:41

Daddy:

Ha dochtertje, lees je mailbox even wil je ?

XXX Daddy

• 02 November 2005 - 01:03

Kenneth:

Dacht ff origineel te zijn door je hier alvast te feliciteren terwijl je daar nog niet jarig bent... Maar ben niet de enigste met dit briljante idee zo te lezen!
    Desalniettemin een hele fijne verjaardag toegewenst schat...
    Zal vd week is ff kijken of ik een leuk cadeau voor je kan vinden dan stuur ik het wel op voor je. Vraag of as een beetje extra lief voor je is vandaag/straks/morgen (hoe je het ook wilt lezen). Veel plezier in de paddock als je het daar gaat vieren, enne... blijf uit de buurt van pawel ;)

Fijne dag dikke kus

• 02 November 2005 - 09:21

Jesse:

Hee Janneke!
    Ook uit het regenachtige heusden: gefeliciteerd!! Maak er maar een leuke dag van! Maar dat is aan jou wel toe te vertrouwen ;-)
    greetz
    jesse

• 02 November 2005 - 14:18

Inge:

HIERPERDEPIEP HOERA!

JAN, ontzettend gefeliciteerd.Drink maar een coctailtje van mij (geef ons Asje er ook maar eentje) en stuur de rekening maar op!

kuskus

• 02 November 2005 - 14:36

Nancy, René En Kids:

Van harte met je verjaardag daar aan de andere kant van de wereld! Hopelijk heb je een stralende en zonnige dag; hier regent het!

Een dikke kus van ons allemaal. En de taart houden we wel tegoed. En jij je kado!

• 02 November 2005 - 14:55

Henk En Marijke:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van, wij denken dat dat wel zal lukken, je hebt daar meer kans om het in de buitenlucht te vieren dan hier.

• 02 November 2005 - 15:10

Lobke:

ha zussie!

Moet je natuurlijk overal ff feliciteren, dus ook hier: gefeliciteerd :)!! Ga je nu ff bellen dus tot zo!

liefs en een dikke kus lobke

• 02 November 2005 - 15:50

Cees En Mea:

Hallo feestbeest!!!!!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een gezellig dag mag hebben. Wij zullen vanavond een wijntje op jou gezondheid nemen. Geniet maar heerlijk van het zonnetje en maak er een gezellig feest van vanavond.
    Veel liefs Cees en Mea

• 02 November 2005 - 17:05

Kim:

Hallo Janneke!
    Ook even een felicitatie van het huisgenootje van je grote zus! Volg natuurlijk alle verhalen via Lobke. Veel plezier en een geweldige verjaardag...

Groetjes Kim

• 02 November 2005 - 18:40

Jacomijn:

Hoi Janneke,

Van harte gefeliciteerd met je 21 ste verjaardag en maak er een fijne dag van. Niet iedereen krijgt de kans om dit op Aruba te vieren.
    We hebben trouwens weer genoten van je berichtje en foto!s. Enjoy!!!
    Groetjes van ons vieren.

• 02 November 2005 - 19:07

Rafke:

ha janneke,
    van harte gefeliciteerd met je verhaardag, wat speciaal om je verjaardag eens een keer niet in Nederland te vieren. maak er een gezellige dag van daar en de groetjes ook van ons pap en ons mam!!

• 02 November 2005 - 20:37

De Polletjes:

Hoi Janneke,
    Wel laat maar dat mag de pret niet drukken. Van harte proficiat met je 21 ste verjaardag. Geniet ervan. Leuk om je berichtjes te lezen en je foto's te bekijken. We blijven je volgen. Groetjes van ons viertjes.

• 02 November 2005 - 20:45

Oom Harrie En Tante Peet:

Lieve Janneke, van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag. Je ziet wel, we vergeten je niet. Gisteren waren je ouders nog bij ons op de verjaardag, dus we hebben het over jou gehad, dat snap je wel. Iedereen is razend jaloers op jou (tot en met ome Nies) op je foto's en kontakten met Queen!! Margo had het natuurlijk op haar werk verteld en nu willen ze de foto's zien. Zal er eentje afdrukken en meegeven.Hoe is het nou om daar in je eentje (nou ja..) jarig te zijn? Toch wel een beetje raar om zonder je familie te feesten op zo'n dag, denk ik.
    Het is natuurlijk ook wel erg zonde dat je er met de Kerst niet bij bent, nu wij allemaal zo'n vreselijk leuke invitatie van je ma en pa hebben gehad. Had je toch wel gehoord he dat al die oudjes dan bij jullie te gast zijn? Maar jij maakt er vast daar ook iets van en misschien ben je wel liever onder de jongeren.

Leuke kadootjes gehad, en veel post. We doen het maar per mail, want de Arubaanse post schijnt niet zo erg punctueel te zijn.
    Een erg leuke dag (ik weet niet hoe laat het nu bij jou is) en blijf genieten en werken en ons op de hoogte houden. Vinden we allemaal leuk!
    Groetjes tante peet en oom harrie en ook van Margo.

• 02 November 2005 - 21:48

Oma:

Lieve Janneke,
    Het was leuk om net met je te bellen, maar het was was wel een verkeerd telefoontje eigenlijk want moest m'n gehoorapparaat uitzetten en versta dan alles niet zo goed. \bel je zelf nog een keertje binnenkort.
    Dikke kus van je Oma

• 03 November 2005 - 13:04

Rob:

Ziet er wel goed uit daar joh.. mooie fotos enzo! Lijkt me echt gaaf je zult je best vermaken denk ik ;-)Nou ik moet weer verder met spaans leren bahbah, dusseh veel plezier nog! xx

• 05 November 2005 - 20:09

Hoi Hoi,

Raar hoor, jullie zitten nog daar en ik ben alweer in dat koude Nederland. Tjee, kreeg gelijk een winterjas naar me toe gesmeten op Schiphol......:-( moet dat???? O shit, dat moest dus echt....YOU HAVE NO IDEA how cold!! Soo, 1 advies: JUST ENJOY THE SUN and the beautiful SEA!!

Veel liefs Geke

• 06 November 2005 - 23:51

Janneke:

Iedereen thanks voor alle mailtjes op mn verjaardag! Beetje vreemd om hier jarig te zijn, maar ook wel een keer leuk met 30 graden! Jullie lieten me erg jarig voelen met al die berichtjes!! Dikke x

• 07 November 2005 - 14:16

Andrea:

Heej..ziet er allemaal wel knorr uit zeg op die foto's!! Reden genoeg om jaloers op je te zijn;) Vooral dat jacht..erg verleidelijk:)..Nou geniet ervan en veel fun nog daaro...maar dat lukt jou wel he..haha xx

• 14 November 2005 - 18:49

Geert & Leonoor:

He Jan! Hoe is het nou? Gisteren Chantien weer gezien na een lange vakantie en wat bleek? Hebben ze jullie ontmoet op Aruba!! Ik wist dat Sander ook stage ging lopen op Aruba, daar hebben we het volgens mij ook wel eens over gehad. Maar goed, je gaat er dan niet vanuit dat jullie elkaar tegenkomen! Maar we horrden van Chantien dat jullie elkaar al vrij snel hadden ontmoet, het erg gezellig hebben gehad en dat jullie er vorige week of zo pas achterkwamen dat jij en ik dus familie zijn! It's a small world after all. Chantien vertelde dat jullie het erg leuk hebben gehad met z'n 4-ren en dat jullie nu Sander nog een beetje " opvangen" nu Chantien weer in het Vughtse is. Maar dat zal wel lukken denk ik of niet? We hopen dat jullie het naar je zin hebben, maar zo te zien op de foto's en te horen van de verhalen komt dat allemaal wel goed. Geniet er van en we zien jullie reactie wel weer. Enne....doe Sander de groetjes van ons!

• 15 November 2005 - 12:51

Daddy:

Ha Janneke, Je sportschoenen gaan met Wesley mee hoor !! Dus flink sporten hé en niet alleen in de kroeg hangen enzo

• 15 November 2005 - 16:11

Kenneth:

Ik wil ook mee...

• 15 November 2005 - 17:04

Hey Jan,

Op www.asoparuba.waarbenjij.nu I left a note (also) for you!

As is zeker al helemaal zenuwaggie voor vrijdag ;-) Nou meid, "sta haar nog bij" de laatste daagjes voordat Wes op Aruba landt.

Veel liefs van Geke

• 15 November 2005 - 17:04

Geke:

Ennu....ook nog de groeten van Niels voor jullie beidjes!

• 17 November 2005 - 20:14

Chantien:

Dushi!
    Hoe gaat het met jullie??
    Hier in Nederland is het koud en erg slecht weer.. Ik mis Aruba en jullie wel!

Heel veel groetjes en een dikke kus ook aan Assie!
    chantien

• 21 November 2005 - 20:02

Rene En Nancy:

Hé nichtje... Hoe is ie ??? Zo te lezen heb je 't slecht naar je zin. Ik had niet anders verwacht. Zeker weer te weinig mannen en erg koud. Bofkont !!!! Gefeliciteerd met je zusje en bedankt voor je kaartje. Het concert met de fanfare was geweldig. De voorbereiding was best heftig maar zo'n avond maakt alles goed. Complimenten voor je vader.. Het wordt hier met de dag spannender. Sint en Piet zijn n.l. al langs geweest. Met ons alle gaat het prima, we moeten zo even naar de ouderavond. Aan de rapporten van tweeling is te zien dat het op school lekker gaat.
    Dikke kus van ons allemaal
    Nance, René en de kids

• 22 November 2005 - 19:49

Geee:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

How is life? Willen jullie me efkes toevoegen aan MSN, dan kennen we babbelen! geke_de_graaf@hotmail.com.

Voor de rest gaat het heerlijk hier!! Helemaal weer genieten van me "normale"dichtbij-relatie met Niels, familie en vrienden. Mis Aruba en the girls nog steeds, maar dat zal vast minder worden als ik weet dat jullie ook allemaal weer duf in Nederland zitten kijken!! Hihi. Zaterdag heb ik reunie van vorige stagiairelichting. LACHEN! Zin in! Effe huggen met Wendy en escorten. Komt helemaal goei hier.

Have fun, liefs
    Geke

• 23 November 2005 - 15:59

Anne:

Heej Jan!

Alles goed? Met mij wel hoor. Ook op de stage?? Bij mij gaat het super. Nog veel plezier daar. Have fun!!

kus anne xx

• 24 November 2005 - 10:50

Inge:

Sinterklaas is weer in het land! Cadeautjes cadeautjes! Komt ie daar ook?
    Heb jij t ook gezellie gehad met Moniek, Klaas en Wes. Leeft As nog? ;-)

• 25 November 2005 - 18:13

Cees En Mea:

Niet te geloven, jij zit hoogst waarschijnlijk heerlijk in het zonnetje en wij hebben een pak sneeuw. Verschil moet er zijn!!! Als we naar de foto's kijken heb je het volgens mij erg naar je zin. Geniet ervan en tot mails.

• 27 November 2005 - 18:38

Ton:

Hallo Janneke,
    Laatst sprak ik je moeder bij de crematei van haar tante Tonia. Deze mooie tante was ook een tante van mij vandaar dat we elkaar daar troffen. Om nu de rebus niet te ingewikkeld te maken, ik ben een neef van je ma en dus eveneens een nakomeling uit het v.d.Sandes nest. De jongste telg uit de evengrote familie van 11 maar dan van tante Cor en Ome Janus uit Lage Zwaluwe. Het zij zo.
    Wat je Ma vetelde, dat je voor een periode naar Aruba was voor studie, en da's mooi. Verleden week kreeg het " van Gestels Blaaike" onder ogen en las het een ander over jou, vandaar dat ik me eens naar deze site begaf.Ik heb met genoegen naar al die mooie foto's gekeken en ben dus nu net als je oom Nies mooi jaloers. Lijkt me geweldig om daar te verblijven en te werken. Zo zie je maar weer hoe klein de huidige wereld is geworden. Ik heb je nog nooit ontmoet maar langs deze electronische snelweg komen we toch met elkaar in contact. Overigens, wij wonen hemelsbreed zo'n 15 km van Genderen maar dan over het water. Raamsdonk.
    Ik wens je heel veel plezier daar in het mooie Aruba en steek veel op van de andere culturen. Vergeet niet te genieten maar de foto's gezien hebbende gaat dit vast lukken.

Groet.

Ton Schuurmans

• 30 November 2005 - 19:03

Naakt-salamander:

Wordt het onderhand niet weer eens tijd voor wat nieuwe lektuur? Dit weet ik nou allemaal wel!!!

• 01 December 2005 - 16:53

Gé: