family darkness on tour - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Janneke Duister - WaarBenJij.nu family darkness on tour - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

family darkness on tour

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

13 Juli 2005 | Australië, Maroochydore

we zijn aan het touren hoor! de reis is gelukkig goed gegaan, we waren wel erg moe. heb in 30 uur 3 uur geslapen denk ik maar dat heb ik inmiddels wel ingehaald. de eerste dag zijn we in sydney geweest en hebben we met hedy gegeten. heel toevallig zat ze 2 straten van ons vandaan. zit je in een stad met 4 miljoen mensen... de dag erna naar lobke's gastgezin en vandaag hebben we de camper opgehaald in brisbane. we hebben nog geen spectaculaire dingen gezien behalve in sydney, maar morgen beginnen we pas echt met touren. we zitten nu al wel lekker aan het strand! echt grappig dat de mensen hier zo anders zijn dan in nederland. echt alle mensen: haaaiii how are you doing? are you fine? yeah? great! en dat om de 5 minuten. nu moeten lobke en annemijn even op internet. mn telefoon doet het trouwens wel, zijn lekker op de hoogte bij orange. tot snel! x x janneke

  • 13 Juli 2005 - 17:32

    Marianne:

    hi jannie!!! leuk joh!! hier is ook alles goed. ben net terug van 2 dagen zandvoort en als het goed is gaan as en ik morgen naar het strand!!! veel plezier nog! xxx marianne

  • 13 Juli 2005 - 21:28

    As:

    heej!!!!

    Leuk weer even iets te lezen uit Australie! Maar je telefoon doet het dus gewoon.. dus ik kan je wel smsen. Hier is het ook echt n lekker weertje dus ik ga morgen ook lkkr bakken!
    Veel plezier met de Duisters on tour! en we posten hier wel weer iets!!!

    Kus, as

  • 14 Juli 2005 - 02:09

    Anne:

    zef, nu ben je pas echt down under! Succes met touren, kan je ook foto's posten ben wel benieuwd wat jullie daar allemaal meemaken! Allicht spannender dan hier in je hometown :p kom net terug van U2, zeker de moeite waard. Viele Spass nog!

  • 14 Juli 2005 - 15:04

    Annemiekjee:

    heej jannie,
    klinkt echt gaaf dar, en zker heftige shit dat je hedy de gekste hebt ontmoet daar down under!! wat is de wereld toch klein, maar heeel veel tour plezier daar,geniet ervan meid!! hoest met de surfboys daar down under??? hahah ik lees het nog wel op je site, by the way heb mijn rijbewijs gehaald jeeejjj:) dus als je weer terug bent ben ik de bob!! hahaha nou hasta la kangeroe!! kuss annemiekuh

  • 15 Juli 2005 - 15:35

    Bart:

    Hey Janneke, zoals beloofd hier een berichtje van Bart uit het zonnige Brabant. Leuk dat al die mensen haaai zeggen, maar als ze dat doen op het strand moet je toch maar ff uitkijken :)! Nog een hele gave vakantie in Australie en een super vette stage op Aruba! Greetz, xxx Bart

  • 15 Juli 2005 - 17:17

    Andere Jannie:

    leuk leuk leuk
    dikke kus

  • 16 Juli 2005 - 19:12

    Marrie:

    He janske,
    bevalt dus goed daar zo te horen!! slaappillen hebben dus erg goed geholpen he, haha. Nou fijne vakantie nog. Volgende x een langer bericht. xxmarjan

  • 17 Juli 2005 - 09:41

    Marrie:

    He Janneke
    Hedy vond het etentje erg gezellig... Heb vandaag vrij is het slecht weer :S?!! Zit je al aan de Oostkust?? Nog twee weekjes en dan is het alweer voorbij... geniet er nog maar effkes van! Xx Marike >> ga je sien!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Maroochydore

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 80882

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: