vakantie! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu vakantie! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

vakantie!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

05 Juli 2005 | Nederland, Genderen

Nog een paar daagjes, dan is school EINDELIJK voorbij!! Zaterdag vertrek ik met mijn family naar Australië voor 3 weken en Lobke blijft tot oktober om co-schappen te gaan lopen in een ziekenhuis in Newcastle. Die heeft trouwens ook een site: www.lobkeduister.waarbenjij.nu, voor de nieuwsgierigen onder ons! Ben echt benieuwd hoe het daar zal zijn! Ik ben trouwens niet bereikbaar daar want orange smart heeft geen contract met Australië. Als het lukt zet ik hier af en toe wel een berichtje op en anders jullie want ik wil wel weten hoe het met jullie is!!

Het is nu ook helemaal zeker dat Astrid en ik naar Aruba gaan! We hebben van iedereen toestemming en zijn al druk voor een appartement aan het zoeken. We gaan van eind augustus tot begin februari en hebben er al veel zin in! Kan me op dit moment niet echt voorstellen dat het echt gaat gebeuren maar dat komt wel als het zover is! Wel raar dat Lobke en ik afscheid moeten nemen in Australië. Morgen komt de stagebegeleidster uit Aruba naar school en dan gaan we alle formulieren tekenen, wel spannend dus! Ze heeft een klein marketing/communicatiebureau op Aruba, waar we allerlei dingen mogen gaan doen.

Maar nu eerst op vakantie!
x xx Janneke

  • 05 Juli 2005 - 19:03

    Dolle Mina Van De Foto!:

    Morgen gaan we alvast n roseetje drinken op onze stage! En ik wil je natuurlijk ook nog even heel veel plezier wensen in Australie!

    Kus, As

  • 07 Juli 2005 - 00:10

    Joost:

    Hey S`hertogenbosch was super door jou!
    Liefs,
    Joost...!

  • 08 Juli 2005 - 00:40

    Inge:

    Jan, het was echt super gisteren. Ik weet nu echt heel zeker dat jij niet helemaal wijs bent! Net als As, Mar, Mar en ik vrees ook ikzelf.... Heel veel plezier in Australie en ik ben super super super benieuwd naar de verhalen!
    Dikke kus Inge

  • 09 Juli 2005 - 01:39

    Anne:

    Hierbij alvast mijn belofte ingelost om wat te posten ;) succes met je 24 uurtjes vliegen, weet zeker dat het de moeite waard zal zijn en ben benieuwd naar de foto's !

  • 10 Juli 2005 - 10:49

    Janneke:

    ben nu op het vliegveld in singapore. kunnen we even onze beentjes strekken want we hebben er na londen 13 uur op zitten. over een half uur naar sydney en dan wil ik wel proberen te gaan slapen want dat is nog niet echt gelukt.. nou doeiiii x x

  • 10 Juli 2005 - 19:32

    As:

    He jan!

    So, je zult wel super mooi zijn na al dat gehang in het vliegtuig! Nou als je de eerste kangoeroes gezien hebt, lees ik het wel!
    Claudie heeft trouwens een brikkie te huur voor Afl. 375 per maand incl. verzekering. Misschien voor de 1ste maand wel iets en dan mooi een vette jeep kopen! hahaha. Nou groetjes aan de family!

    Kus, As

  • 10 Juli 2005 - 19:33

    As:

    whahahaaaaa... ik bedoelde wel super moe zijn!!!!!!!!!!!!!! hahaa lekker blond!!!!

  • 10 Juli 2005 - 20:43

    Noëlle:

    Alloa...veilig in aussi.. geen last van terroristjes gehad haha gelukkig.. wij zijn gister mega gezellie op stap geweest in den bosch.. marike ook mee viel spass gehad.. jij ook nog viel spass daar en zoen ff zn lekker aussi boy voor me.. kxs en greetz aan je zusje..

  • 11 Juli 2005 - 23:18

    INGE:

    He Jan,
    moest gisteren werken en moest echt aan jou denken. Die knakker van intro (die jij effe lekker hebt zitten zoenen) zat bij mij op het terras. Hoop dat je het heel leuk hebt daar. Hier gaat alles, ja alles, zijn gangetje. ga nu slapen. truste ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Genderen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 80877

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: