Darkness part 2 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Darkness part 2 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Darkness part 2

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

20 Juli 2005 | Australië, Airlie Beach

hier weer een berichtje vanuit airlie beach. leuk dat jullie berichtjes op de site gezet hebben! we zijn alweer een week verder en hebben veel mooie dingen gezien! vorige week zijn we voor het eerst op het strand geweest in noosa heads. we merkten dat het al snel warmer werd als we hoger kwamen. je kunt hier overal lekkere vis eten, de local seafoods al een paar keer geprobeerd! vrijdag gingen we met een tocht naar fraser island het grootste zand/regenwoud eiland ter wereld, was erg mooi. met een bus scheurden we als een gek over het eiland naar het strand. het strand is daar gewoon highway, heel gek om te zien dat het druk was met de tourbusjes over het zand. we kwamen een dingo tegen die mooi stil bleef staan voor de foto. 's middags maakten we een tocht door het regenwoud. had ik nog nooit gezien, was ook erg mooi. papa wilde weten hoe het voelde om als tarzan aan een liaan te vliegen maar die schoot los en zo vloog ie bijna over de loopbrug het bos in. als afsluitr zwommen we in een superhelder en zacht meer. het zand was zo fijn dat we ermee konden scrubben en zonnebrillen polijsten enz. een zacht huidje als resultaat! dit jaar zijn er in hervey bay eerder walvissen gesignaleerd dan ooit dus die kans lieten we niet gaan. zaterdag werden vroeg opgehaald voor de walvistocht. gelukkig zagen we er 1, echt groot! de dagen erna trokken we steeds verder via de kust omhoog. wel 20 dode kangoeroes langs de weg gezien. via rockhampton, marlborough kwamen we in mackay. heel apart strand daar, de zee was wel 2 km van het strand weg! gisteren kwamen we aan airlie beach echt een backpackersplaats. het was de bedoeling dat we nu echt bij het hele warme weer kwamen. het is ook warm maar het regent bijna aan 1 stuk door. dat komt eigenlijk nooit voor rond deze tijd van het jaar dus speciaal dat zij dat mee mogen maken (werk aan de positieve houding!) vandaag hebbenwen snorkeltour gedaan bij de whitsundays. het great barrier reef is erg mooi, maar met de zon is het nog veel mooier. gelukkig kunnen we in townsville en cairns ook nog snorkelen. maar ondanks het weer was het toch erg mooi. met de familie in de camoper gaat het goed. af en toe hebben we een kleine crisis omdat we zo op elkaars lip zitten, maar het gaat goed! de mensen zijn nog steeds grappig en erg vriendelijk. we hebben ook al wat wild gecampeerd, dat is minder luxe, maar leuk voor de verandering! komende week willen we krokodillen gaan zien en haaien in een aquarium en afscheid van lobke nemen. de planning is steeds anders, maar door het weer trekken we morgen naar townsville. heb denk ik niet alles verteld maar alles staat op foto. ik vergeet steeds welke dagen we wat gedaan hebben maar dat komt wel als we thuis zijn! iedereen heel veel plezier op vakantie en tot snel! dikke kusjes janneke x x x

  • 20 Juli 2005 - 14:27

    Annemiekuhh:

    woww damm zeg janneke echt gaaf daar zeg, je hebt echt hele gave dinge al gedaan klinkt echt super joh!! je bent zekr megaa bruin, maar zet je geen foto's online?? nou girlie heel veel trip plezier dar en nog heeeelee fijne vakantie wel zielig trouwens van die kangeroetjes snik snik!! ga je over een paar weekjes weer sien laterzz kusje annnemieke :)

  • 20 Juli 2005 - 15:43

    Rogier:

    Woehoe :D :D :D
    Weer een leuk bericht van janneke! Goed van je te horen, en gaaf om te lezen wat je meemaakt en hoe je dat ervaart enzo! Geniet er maar keihard van en vergeet niet de leuke quotes/anekdotes op te schrijven, als je dat niet doet krijg je er echt spijt van :D
    En natuurlijk mis ik je onwijs maar de bejaarden houden me deze weken op de been :)

    liefs!

  • 20 Juli 2005 - 16:20

    Inge:

    Hé Jan, jeetje wat een geweldige reis! Zeker van genieten en beseffen dat het weer weer voorbij is voordat je het weet. (zo ik heb mijn wijze woorden voor vandaag ook weer uitgedeeld!) Hier is het echt pokkeweer en ik weet nog steeds niet waar ik op vakantie ga!!! Wil alle foto's wel zien hoor als je terug bent! Doen we even gezellig avondje met z'n vijfies plannen!!

    tot snel!

    xx inge

  • 20 Juli 2005 - 18:10

    Marianne:

    ja ik dacht laat ik weer even reageren!! het weer in nederland is nu k*t!!!! ach ja, over twee weken naar tunesie en daar kennen ze geen regen!! verder ben ik een beetje aan het werk, winkelen als het mooi weer is naar het strand. en een poging om de rest van de communicatiegang nog even te zien. valt niet mee!! jannie hoop snel weer leuke verhaaltjes te lezen dan ga ik nu maar weer es verder met niks doen!! xxx mar

  • 20 Juli 2005 - 20:21

    As:

    Wouwie! Klinkt echt super wat je allemaal ziet en meemaakt!
    Hier maak ik weinig mee... als EMTE, winkelen, winkelen en winkelen! hahaha. Heb al heel veel gekocht... hemdjes, slippers, bikini... Allemaal voor Aruba (goeie smoes he!)
    Heb verder niets meer gehoord van Claudie. Heb nog wel je gegevens verandert bij de ib-groep. Dus als je thuis komt heb je wel een bevestiging in de bus. Heb ik namelijk ook al gehad.
    O, ja morgen komt de kapster en word ik een echte blonde dollie!

    hoop dat de zon daar nog te voor schijn komt voor jullie! Kus, as

  • 21 Juli 2005 - 19:20

    Jannie:

    nou Jans noem dat maar een vakantie, je hebt het druk druk druk zo te lezen. Maar zo haal je er wel alles uit wat er in zit, hou ons maar goed op de hoogte. dikke kus 21184

  • 21 Juli 2005 - 19:47

    Marrie:

    He janske,
    echt leuk vrouwke!! Vooral die dooie kangaroes, weer eens wat anders dan geplette eenden en egels he. Leuk om die verhalen van je te lezen. Grusse uit het supper de luxse wijk aan de maas

  • 22 Juli 2005 - 23:50

    Anne:

    Skif, you's doin a lot of wicked stuff! kheb ook net mn weekbelevenissen geevalueerd maar wat jij daar uitvoert heeft toch iets meer variatie ;) heb je ook al een national park bezocht, zeker een aanrader! ben benieuwd naar het vervolg van je avonturen

  • 28 Juli 2005 - 16:48

    Mathea:

    He, je hebt al leuke dingen gedaan zeg! Ik heb nu ook een site: www.matheavos.waarbenjij.nu Ik ga over een maandje naar Barcelona (26 aug) voor stage.
    Kus Mathea

  • 29 Augustus 2005 - 14:43

    Ruben:

    Heej Janneke!
    Heel veel plezier op Aruba! Zal zeker gezellig worden met Astrid.
    doei

  • 29 Augustus 2005 - 15:03

    Ruben:

    Heej Janneke!
    Heel veel plezier op Aruba! Zal zeker gezellig worden met Astrid.
    doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 80877

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: