JobCare Works! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu JobCare Works! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

JobCare Works!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

07 Oktober 2005 | Aruba, Oranjestad

Tijd voor een update!

* Sinds 2 weken werk ik op het kantoor van JobCare, even wat anders! Vanaf Progress ging de communicatie te lastig, met zijn allen op 1 kantoor is veel effectiever. Nadeel: de meiden bij Progress missen!

* Vandaag is het inschrijfdag bij JobCare. de kranten hebben vol gestaan met persberichten, artikelen en advertenties (made by Claudie en Janneke :) Heel veel mensen bellen en schrijven zich in, gaat goed!

* De website is (op wat kleine dingen na) klaar! Kijk dus gerust op www.jobcareworks.com. Voor al uw baan- en stagebemiddeling op Aruba!

* Vorige week hadden As en ik een fotoshoot op het strand (om 7 am...) voor JobCare. Met kantoorstoelen en mensen in mantelpakjes op het strand werden we redelijk raar aangekeken, maar was erg leuk! We hadden wat vrienden van Claudie geregeld die wilden poseren. De foto's zijn leuk geworden en hebben we voor al het drukwerk gebruikt. Even vragen of ik er een paar op m'n site mag zetten.

* Lobke is terug uit Australië! Eindelijk weer gebeld dus nu kunnen we elkaar behalve de e-mail weer helemaal op de hoogte houden.

* Geen actueel nieuws meer, maar het was apart om hier de verkiezingen mee te maken! Geprobeerd om alcoholloos wat rellen te veroorzaken maar het bleef rustig. Even sneaky tussen de toeristen wat rose proberen te krijgen maar we vielen helaas door de mand. Geen alcohol voor eilandbewoners!

* Voor de vele nieuwsgierigen onder ons: Kenneth is hier onze eerste twee weken op vakantie geweest met zijn broer en neef. Erg
veel lol gehad met zijn vijven en die humor gaat in Nederland nog even door :)

* We hebben een poesje geadopteerd! Kitty Klit is rood, lief, heel brutaal en zwerft. We zagen hem steeds magerder worden en hebben nu dus maar besloten hem iedere dag eten te geven. Geld moet rollen toch...

* Gisteren voor het eerst ons vuilnis van de achterplaats opgeruimd. Tip van de dag: met 35 graden en zwerkatten moet je dit echt eerder doen.

* In de paddock hebben we 2 jongens zo gek gekregen om met ons salsales te volgen! Ben erg benieuwd hoe we het gaan doen. Een beetje beweging kunnen we onderhand wel gebruiken..

* We rijden inmiddels in onze 4e auto rond.
Pluspunt: na wat wrijving op de weg herkennen mensen je de week erna niet meer.

* Wesly en Klaas & Moniek komen ons opzoeken! Dat ik die week verbannen word naar de woonkamer zonder airco (plus oordoppen..) heb ik er helemaal voor over. Super gezellig!!

* Vorige week stampten we de hele avond op Lady Dana. Het fijnste van uitgaan op Aruba zijn toch wel mn slippers die ik gewoon aan kan houden!

* De leukste homo ooit is Eric en laat die nou net op Aruba wonen.

* Tropische buien vallen hier steeds vaker! Zie de foto's voor meer details.

Nu ga ik even nadenken of ik nog wat punten ben vergeten

Ajo!

x Janneke

  • 07 Oktober 2005 - 17:57

    Lobke:

    ha zussie!

    Woehaa, ik ben de eerste :) Heb je berichtje nog niet eens gelezen, dus dat ga ik nu maar ff doen...

    dikke kus lobke

  • 07 Oktober 2005 - 18:07

    Nog Een Xtje:

    Super idee, zo'n 'puntjes-update'! Maarre, 4e auto, waar is jullie rooie jeep dan gebleven?! Heb dinsdag m'n eerste salsales, kim is afgelopen week naar 'n proefles geweest en 't valt niet mee, ben dus benieuwd... Hoop dat je foto's er snel op staan, wil die van op 't strand en van de tropische buien wel zien!
    We bellen snel weer :)

    liefs en 'n dikke kus lobke

  • 07 Oktober 2005 - 20:50

    Anne:

    Zo, je bent al aardig gebrainwaved, zelfs je verhalen zijn al doorspekt met commerciële teksten! Dacht dat de Vitara jullie 2e auto was, of heb je er intussen nog een op een deuk gehoest?
    hier nog een pay-off voor je stage waar je punten op gaat scoren: Your Job, Our Care! (royalties liefst cash)
    Pasa un bon dia, Anne

  • 07 Oktober 2005 - 20:51

    Anne:

    Zo, je bent al aardig gebrainwaved, zelfs je verhalen zijn al doorspekt met commerciële teksten! Dacht dat de Vitara jullie 2e auto was, of heb je er intussen nog een op een deuk gehoest?
    hier nog een pay-off voor je stage waar je punten op gaat scoren: Your Job, Our Care! (royalties liefst cash)
    Pasa un bon dia, Anne

  • 07 Oktober 2005 - 21:08

    Wesly:

    Ha die Jan ik heb bij mijn baas langs vrij ook gevraagd of ik de oor kappen uit mijn bus mee mag nemen.Volgens vca kunnen ze tot 110 DB dus zal ik ze voor je poetsen. Op mijn site vroeg je me iets mee te brengen om op te blazen heb iets gevonden. Een Abram van 2,5m hoog gehuurd bij Moonen. Ik hoop dat je het sorry iets mee kan. Nog een paar dagen en dan woon ik in mijn huisje. Marianne en Marike als ik er woon ga ik voor jullie koken (nu weet ik niet of dat wel lekker is maar ik wil het proberen. En Jan als ze nog leven als jullie thuis komen moet het dus te eten zijn en zal ik het voor jullie ook doen hoooooor!. He en als je een lekker hang matje op het strand regeld tussen twee palbomen niet te vergeten dan hoef je niet in de woonkamer te slapen. Nou geniet nog maar even van jullie rust!!! Over een paar weken is ie voorbij. Ik Word namelijk vanzelf al om 6 uur wakker makkelijk heeeeeeeeeee Jan.
    Dikke Kus wes en je mag ook de groetjes doen aan As whahaha. En Kenneth als je (voor de grap) nog kado`s die kant op wil hebben geef ze maar aan mij mee.
    PS meiden met al dat harden werken vergeet niet te genieten werken had je hier ook kunnen doen.

  • 08 Oktober 2005 - 08:26

    Albert Monpellier:

    Heey Janneke, leuk dat je weer iets van jezelf laat horen! Ik zal je vandaag goed en slecht nieuws brengen. Als eerste het goede nieuws! Ik heb in Wijk en Aalburg het pand gekregen! Ik kan erin, maar ik moet eerst nog een paar afspraken maken met een mede huurder, maar dat mag geen probleem zijn. Het andere goede nieuws is dat ik in Vlijmen vorige week een andere sportschool heb overgenomen! Ja je leest het goed een andere sportschool! Gaaf he? Better Sports Results Wijk en Aalburg/Vlijmen. Wie weet wat het nog meer zal brengen? Misschien een MULTINATIONAL!!! Hahahaha! Dit is nog eens goed nieuws he? Vertel maar aan iedereen familie en vrienden die je kent, dat ze nu in Wijk en Aalburg kunnen komen sporten bij Better Sports Results! Het slechte nieuws stuur ik je op je email adres ok?

    Groetjes XXX Albert

  • 08 Oktober 2005 - 19:01

    Mijneke:

    Hoi Janneke
    Hier een berichtje uit het mooie Aalburg,prachtig weer en al heel veel mooie dagen gehad.
    Wij vernemen dat je het heel goed naar je zin hebt daar op Aruba,leuke auto fijn strand leuk werk,wat wil je nog meer.Fijn dat Lobke weer thuis is zeker voor Annemijn die miste jullie wel hoor en ook Pa en Ma natuurlijk.
    Nou Janneke de familie komt morgen-ochtend
    koffie drinken behalve Mea en Cees wand die zijn een lang weekend met vrienden naar Barcelona dus die missen wij nu al.
    Freek ligt lekker voetbal te kijken maar ik moest je de groeten doen en veel plezier wensen.
    Janneke geniet er van.
    groetjes Mijneke.

  • 10 Oktober 2005 - 12:45

    Noelle:

    hoi jans volgens mij heb je het erg naar je zin.. lekker al die coctails ik zit er nu ook aan 1 ben nu op holiday in turkije is wel relax en jij hebt gewoon nog een paar maanden lekker zee mooi weer en coctails om je heen grrrr xxxx en enjoy

  • 13 Oktober 2005 - 10:57

    Jacomijn:

    Leuk om te volgen hoe het allemaal met je gaat. Wat een ervaring. Geniet er van met volle teugen, dan genieten wij met je mee. Groetjes van ons vieren!

  • 14 Oktober 2005 - 11:12

    Hedy:

    LOOKING GOOD !!!! Ja ja, ik heb eindelijk de site gevonden:-). Meiden ik zie wel dat jullie je super vermaken en de foto's spreken voor zich. En by the way die kakkerlak...... ik weet dat ze groot zijn, ze kruipen hier ook regelmatig voorbij, haha.
    Groetjes Hedy

  • 18 Oktober 2005 - 11:17

    Kenneth:

    Dat was ff een aangename verassing op de deurmat vanmorgen...
    Bedankt voor je kaartje, zal hem boven mn bed hangen ;)
    Gelukkig vermaak je je nog uitstekend daaro!
    Voor je het weet is het al weer februari...

    Spreek je snel

  • 20 Oktober 2005 - 08:12

    Inge:

    Jannes!!

    de big brother baby is gisteren geboren, Jef gaat een Frans restaurant beginnen en Renee uit ONM is dood! Verder alles oke hier hoor.

    Erg koud dus ik wil ook heel graag zon!

    Ik ga zondag lekker wel naar de zeezeezee!!

    xx InkieWinkie

  • 21 Oktober 2005 - 11:19

    Rafke:

    ha janneke, leuk om te lezen dat het allemaal goed met je gaat!! een hele ervaring zeg!! veel suc6 en plezier nog!! groetjes van de fam uit diessen

  • 21 Oktober 2005 - 17:20

    Tante Cis:

    hallo, janneke,ik heb net je foto's zitten te bekijken.erg leuk om te zien. Ik denk dat jij het op Aruba erg naar je zin hebt.Geniet maar lekker van alle leuke dingen.(ook een beetje werken naruurlijk) We hebben van de week een uitnodiging ontvangen van jullie pa en ma om ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag van jullie mam met Kerst te komen dineren. Fantastisch! Alle 50+ers van de familie zijn uitgenodigd, dat zijn ze dus allemaal, behalve jullie pap. Kan hij mooi voor jongste bediende spelen. Nou, de groetjes weer van tante Cis

  • 24 Oktober 2005 - 07:17

    Jongste Bediende:

    Tante Cis, wil je me alsjeblieft wel een beetje meehelpen?? Je weet toch dat ik een beetje onhandig ben. Goeie kans dat ik de kalkoen binnenste buiten op je bordje serveer.

  • 26 Oktober 2005 - 04:47

    Ex-collega ;-):

    Hello hello,

    Geniet heerlijk van mijn welverdiende vakantie. Dank u ;-)! Missen jullie me al..jij niet, kun je mooi me pc inpikken. Last thing to say: JUST HAVE FUN (dat gaat vanzelf op Aruba).

    Liefs Geke

  • 26 Oktober 2005 - 17:20

    Kim Smulders:

    Heeey Astrid
    Echt super leuk al die verhalen en die foto's maken het natuurlijk helemaal compleet.
    Ik blijf regelmatig kijken op de website! En jullie samen natuurlijk nog heel veel plezier...komt wel goed geloof ik!
    Liefs xxx Kim

  • 26 Oktober 2005 - 17:21

    Kim Smulders:

    Tja, dacht ik even slim te zijn, maar ik blijf een dom blondje hahaha, dit berichtje is voor Janneke en niet voor Astrid!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 80884

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: