Bountyworld - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Bountyworld - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Bountyworld

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

22 September 2005 | Aruba, Oranjestad

Time flies when you're having fun!! Derde weekje alweer, gaat echt (te) snel! Hoop niet dat alle weken zo snel gaan als de afgelopen week, dan ben ik zo weer thuis!

Bij Progress wordt het steeds drukker. Volgende week hebben we open dag van JobCare, het bedrijf dat we aan het opstarten zijn. Er moet ongelofelijk veel gebeuren. Het lijkt soms onhaalbaar maar ik ga ervan uit dat het goed gaat komen. Ik weet wel wat er moet gebeuren, maar lang niet alles kan ik zelf. Eigenlijk ben ik alleen voor de communicatie omdat ik voor Progress werk. Toch ben ik nu fulltime in dienst voor JobCare, die ook mijn salaris betalen. Ik zit samen met Claudie hier op kantoor, de andere twee op het kantoor van JobCare. Soms best lastig, we moeten nog een beetje de goede manier zien te vinden. Harm, die aangenomen is als operationeel manager is ook net begonnen en samen moeten we onze draai gaan vinden. Erg leuk en interessant allemaal! De bekende politiemannen (en meisje) kwamen vorige week weer even langs op de koffie. Op stap komen we ze soms ook tegen, we hebben echt veilige vrienden.

Verder zijn As en ik helemaal in ons element want WE HEBBEN EEN NIEUWE AUTO!! Nadat ons barrel niet meer startte en een lekker band kreeg waren we het echt zat!! Maar nu eindelijk een jeepje! Echt een vet scheurbakkie en automaat, super handig. Op Aruba zijn een groot deel van de wegen onverharde zandwegen. Waar we eerst langzaam en voorzichtig reden, geven we nu extra gas! Erg leuk ook dat we nu zonder een auto te hoeven huren naar de noordkant van het eiland kunnen gaan. Daar is het best ruig en kun je met een gewone auto niet komen. Mooi voor elkaar dus!

Afgelopen vrijdagnacht dachten we er even anders over, maar gelukkig gaat het nu goed. Pawel, de kok van de paddock zou voor ons komen koken. Uiteindelijk zijn we uit eten geweest midden op het strand, super leuk! Daarna op stap en hem thuis gebracht. Heel leuk allemaal, totdat we onze (mooie, nieuwe...) auto wilden starten. Niks! Het was 4 uur geweest, we durfden niemand meer te bellen en dus zat er niks anders op dan bij Pawel te blijven slapen. Lekker met smerig spijkerbroekie en lenzen op mn ogen geplakt wakker worden de volgende ochtend (2 uur later). Vervolgens nam de autoverhuurder niet op (GRRRRRR). Toen maar het openbaar vervoer uitgeprobeerd. Na een uur te hebben gewacht op een bus die er nog niet was belde Oscar eindelijk wat er (nu weer) was. Uiteindelijk hebben we de hele zaterdag (eindelijk vrij en tijd voor leuke dingen..) binnen moeten zitten wachten op onze auto (zonder auto kunnen we niet weg). De benzinemeter bleek kapot te zijn waardoor we niet konden zien dat de benzine op was. Door het vele starten waren de filters vervuild blablabla... Wilde ie nog geld voor de nieuwe benzine hebben ook. Ja dahaaaag! We zijn niet gek natuurlijk.

Op de trouwdag van papa en mama heb ik het er zelf ook maar eens lekker van genomen. De hele dag op Manchebo Beach gelegen en 's avonds naar de Paddock. Strand gaat ons nog niet vervelen hoor!! Ik ben blij dat ze thuis een super dag hebben gehad met lekker weer! Wel gek dat Lobke en ik er niet bij konden zijn, erg jammer!

We hebben gisteren een lekker Arubaans cdtje gekocht en zijn nu thuis aan het oefenen geslagen met kontdraaien hahaha. Tijdens het stappen hier ontkom je er niet aan en dan moet je natuurlijk wel een goede indruk achter laten he. Onze oefenmaten zijn weer naar huis vertrokken, dus Astrid valt nu in.

Ga er weer even wat foto's bijzetten want jullie moeten onze Red Devil natuurlijk wel bewonderen!

Heb trouwens mn eerste post binnen! Tante Gonnie, ome Gust, Anke, Marcel en mama dankjewel!! Vond ik erg leuk!

Dikke Doei!! x Janneke

  • 22 September 2005 - 07:11

    Albert Monpellier:

    Heey Janneke, alles gaat goed met jou zo te zien en te lezen! Ik ben heel jaloers op je! Het lijkt wel een vette vakantie van een halfjaar met een beetje leuk werken. En daar nog leren dansen ook! Dat wordt leuk als je terug bent, dan gaan wij maar een keer stappen en dan gaan we dansen!!!!! Lekker schudden met die billen en die heupen hahahaha! Nu kan ik ook iets van jou leren. Heel leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt daar op Aruba. Moet ik toch maar eens naartoe gaan. Veel plezier daar met je werk vakantie! hahaha
    Veel liefs en de groeten en ik lees de verslagen wel weer. Heel leuk!

    Groetjes DIKKE NEGERXXXXXX

  • 22 September 2005 - 07:55

    He Jans:

    Ik ben zo blij dat je het zo naar je zin hebt. Maar je hebt het wel goed druk dan, als die open dag achter de rug is mag je jezelf wel een schouderklopje geven. Is dat wel gezellie met Claudie op kantooor? Hou je heupen soepel en neem het ervan. Astrid de groeten en wel een beetje uitkijken met dat scheurbakkie he, anders moet ik je nog uit komen graven. Miss you xx Janneke

  • 22 September 2005 - 19:43

    Naar Holland Teruggekeerde Danspartner:

    Ey dame...

    Ben 't gestress en gehaast in nederland al weer helemaal gewend. Zoals verwacht heb ik een hele hoop in te halen dus zit bijna elke avond wel achter de boeken helaas. Maar t is voor n goed doel he!
    Blij te horen dat jullie je nog steeds vermaken. Als je slim bent gaan jullie vandaag nog ff alcohol inslaan voor morgen, want dan zijn de winkels dicht zoals je waarschijnlijk nog wel weet. Heel veel plezier en sterkte met de verkiezingen morgen!
    Zal vast wel weer t een en ander gebeuren neem ik aan...
    Ga dr weer vandoor, ff douchen en dan de stad in. Heb wat ontspanning nodig...

    Spreek je... x

  • 22 September 2005 - 20:34

    Daddy:

    Hoi Janneke,
    Die'n Kenneth, weh is ur deh vur ene ?

  • 22 September 2005 - 20:35

    Joepke:

    Hey janneke, ik zal ook maar eens iets bij jou neerplanten. Of je het nou leuk vindt of niet, pech ;)
    Zo te lezen heb jij het ook wel naar je zin met het werk wat je moet doen, dus das mooi :D Zo te zien stappen jullie ook daar elke week, en zal wel goed gezellig zijn cker. Jullie kennende wel jah ;) Nou werk ze, ik ga nu opstap want ben morgen vrij. Tjah das voordeel van school en geen stage lopen :D De groeten en kus Joepke

  • 22 September 2005 - 21:10

    Annemijn:

    Ha jannie
    Zo te lezen en zien heb je t erg naar je zin daar:) Voor jou niet zo'n goed teken dat de tijd zo snel gaat maar ik ben wel weer blij als je naar huis komt want mis je wel hoor! xxx je kleine zusje

  • 23 September 2005 - 11:32

    Mar:

    hey jannie! even snel de groetjes vanuit Bex*! leuke foto's en toen je op msn kwam, lag ik al te slapen. mail snel! xx mar

  • 23 September 2005 - 15:23

    Mathea:

    De foto´s zien er erg leuk uit hoor! Lekker zonnig daar. Het wassen en koken gaat bij ons ook niet zoals thuis. Veel plezier nog daar en succes verder met je stage.
    Kus

  • 23 September 2005 - 18:01

    Michelle:

    heej janneke! nou zo te lezen heb je het erg naar je zin daar! snap ik met al dat mooie weer en strand in de buurt.en toch wel fijn voor je denk ik dat je thuis nog niet mist anders is er ook weinig aan. heej veel plezier en tot over een paar maandjes maar weer, zon ze en werk ze.

    toedels x michelle

  • 23 September 2005 - 18:29

    Kenneth:

    Ik ben bang dat ik je aanstaande schoonzoon wordt...

  • 23 September 2005 - 18:35

    Kenneth:

    Ik ben bang dat ik je aanstaande schoonzoon wordt...

  • 23 September 2005 - 20:46

    Daddy (van Janneke Dus):

    Hey Kenneth,

    Hoe zit teh precies jonge ?? Leg is uit !

  • 23 September 2005 - 20:54

    Kenneth:

    Tsjaa...

    hoe het zit, dat is lastig te verwoorden...
    Maar heel kort samengevat zit het zo...
    Ik kwam de Paddock (plaatselijke hollandse kroeg) binnen gelopen zag uw dochter, keek haar eens diep in haar ogen en ik was verkocht...
    En omgekeerd hetzelfde verhaal. Gelukkig was Janneke zo dapper om de stoute schoenen aan te trekken en het eerste contact te leggen. En vanaf dat moment zijn we onafscheidelijk geweest de rest vd vakantie (afgezien van de tijd dat ze aan t werk was uiteraard).
    Nu is het gewoon even afwachten op de dag dat ze terug komt 1 of 2 februari als ik mij niet vergis...

  • 24 September 2005 - 01:51

    Anne:

    Ajo, breaking news. las dat je aan het oefenen was met kontdraaien m.b.v. arubaanse muziek. niet echt handig om daarmee te beginnen, heb iets veel beters om te oefenen, vond nl. net een lp'tje van Corrie en de rekels! ga hem meteen opsturen , samen met zonet gemaakte introfilm van hgjv, na het zien van de film hoef jij je nergens meer te introduceren.....

  • 24 September 2005 - 05:44

    Lobke:

    ha zussie!

    Wauwie, supercoole jeep zeg! Da's wel wat beter dan dat ouwe barrel :) En weer mooie foto's, hoezo nog niet bruin genoeg?! Zal je snel een mailtje sturen, want ik geloof toch dat ik 't een en ander heb gemist... ;)

    dikke kus lobke

  • 24 September 2005 - 10:55

    Carel Smulders:

    HAllo Janneke,

    De beelden van Lobke uit Australie waren goed, maar volgens mij is het bij jou ook niet verkeerd. Hopelijk heb je een fantastische stage die niemand je meer afneemt en die het in de toekomst goed zal doen (geen alledaags cv voor iemand die dan net van school komt!). Ik kan me overigens de zorgen van je vader wel delen, maar gelukkig duurt dat bij ons nog een jaartje of wat.

    Veel plezier verder.

    Carel, Belinda, Britt en Lars

  • 24 September 2005 - 14:19

    Daddy:

    Hey Kenneth
    Dat duurt nog lang zeg..........voordat Janneke weer in Holland is.

  • 24 September 2005 - 14:52

    Kenneth:

    Dat klopt.... maar geduld is een schone zaak!

  • 24 September 2005 - 21:21

    Jenny:

    heb je mijn henk vernoemd? of iemand anders?

  • 25 September 2005 - 16:27

    Cees En Mea:

    Zo te lezen heb je het goed naar je zin. Nog nagevraagd aan een Arubaanse klant; schijnt normaal te zijn dat politieagenten op de koffie komen!!!! Heel veel plezier nog.

  • 25 September 2005 - 19:23

    Jos En Riet:

    Janneke ook jij nog van harte gefeliciteerd met het 25-jarig huwelijk van je ouders. We hoorden gisteren dat er in maart alsnog gefeest zal worden.Zal wel duur worden met zo'n aanstaande schoonzoon erbij. Vandaar misschien de nieuwsgierigheid van je vader wèt er dè vur ene is.Wij zijn trouwens ook wel "benieuwd".
    Groetjes Jos en Riet

  • 25 September 2005 - 22:16

    Janneke's Maatje!:

    He Kenneth,

    Beetje rustig aan he...Jan blijft voorlopig nog even mijn maatje hier!

    Hahaha, Kus As

  • 26 September 2005 - 11:45

    Kenneth:

    Zoals ik al zei... geduld is eens chone zaak!

    Geniet er maar van zolang het nog kan....

  • 26 September 2005 - 12:29

    Marike:

    Wat een gekenneth janneke... leg eens uit, haha, je vader snapt het ook niet helemaal begrijp ik!! Xx je andere danspartner

  • 26 September 2005 - 12:44

    Janneke:

    Het loopt hier een beetje uit de hand geloof ik! Krijg zelfs al felicitatiemailtjes voor mn nieuwe vriendje hahaha! Maak jullie allemaal maar niet druk hoor, ben hier nog steeds zo vrij als een vogeltje! Maar ik moet toegeven dat Kenneth aardig goed in zijn rol zit! Als ik mn prins op het witte paard tegen kom zijn jullie de eersten die het weten :)

  • 26 September 2005 - 15:43

    Kenneth:

    Of ik val door de mand...

    Of ik heb een subtiel blauwtje gelopen...

  • 26 September 2005 - 16:16

    Kenneth:

    Of ik val door de mand...

    Of ik heb een subtiel blauwtje gelopen...

  • 26 September 2005 - 17:59

    Dr. Love:

    Helaas kerel, per abuis heb ik het verkeerde recept voorgeschreven.....

  • 26 September 2005 - 19:22

    Kenneth:

    Dat geeft niet, een vergissing is menselijk

  • 27 September 2005 - 08:48

    Inge:

    Janneke!!! Als dat maar goed komt met jou daar met al die Casanova's en politievrouwen. Ik heb op dit moment nog geen grote zorgen hoor! Zorg dat ik die ook neit krijg!! Heb je die Maikel/Michael al gezien, of heeft As je niet over hem verteld? Hij werkte in Boxtel in een kroeg en loopt nu stage bij een plaatselijke tv zender AT5 ofzo?? Misschien is dat wel een erg interessant vervolgproject voor je na Kenneth (???)

    Ga weer aan de slag, zit op stage. gheghe

    kus

  • 27 September 2005 - 22:48

    Daddy:

    Hey Kenneth,
    Kijk eens op de website van Paddock, de foto galery van September !
    Wie is die gast met ons janneke en As op die foto ?

  • 27 September 2005 - 22:52

    Kenneth:

    Die foto had ik al gezien, is totaal geen concurrentie en dus niet iets om me druk om te maken...
    Ik wordt nog steeds lid vd familie!

  • 28 September 2005 - 07:38

    De Sint:

    Sint en Piet zaten te bedenken,
    Wat ze kenneth nu eens zouden schenken,
    Dit ist cadeau dat precies bij je past,
    Sint hoopt dat ie je daar blij mee verrast.

    Sint staat bekend om zijn goede smaak,
    En geschenken uitzoeken is zijn belangrijkste taak,
    Ook al is de Sint heel erg oud,
    Hij weet waar Kenneth veel van houdt,

    Dit is het cadeau waar je op zit te wachten,
    maar helaas, je zult nog even moeten wachten...

    Groeten, Sint en Piet

  • 28 September 2005 - 11:44

    Santa:

    Een bijster origineel epistel Sint,
    maar wat Kenneth er nou van vindt?
    Hij denkt diep na en zucht dan luid,
    wie of wat wordt er nu met dat cadeau aangeduid?

    Daarom verzoek aan de sint,
    wees wat specifieker met je info vrind!

  • 28 September 2005 - 13:07

    Kenneth:

    Ik ben diep ontroerd door al dit mooie gedicht
    En voel mij dan ook tot antwoorden verplicht!
    Ik ben altijd blij verrast door 'n cadeau
    Alleen trek ik dat wachten niet zo...
    Ben zelf ook benieuwd wat er met dat cadeau wordt aangeduid
    Wie weet is 't wel Janneke als mijn aanstaande bruid
    Maar hoe je het ook wendt of keert
    Ik voel mij door alle belangstelling zeer vereerd

    Maar tot mijn grote spijt
    Heb ik nu nog maar weinig tijd
    Anders ging het dichten nog wel even door
    Maar helaas ik moet er weer vandoor...

  • 28 September 2005 - 22:48

    Janneke:

    Halloooooooooooo!!!!

  • 29 September 2005 - 08:06

    Daddy:

    Lieve Janneke,
    Jij vraagt me wie zijn Sint en Pietn ?
    Jij verdenkt mij, maar mooi niet !
    Nee, ik verdenk andere plaaggeesten,
    ze vermaken zich om Daddy's zogenaamde zorgen zoals de meesten.
    Echter vergissen ze zich smadelijk want bij nader inzien is hij Kenneth te vrind ,
    Staat vierkant achter z'n lieve kind.

    (Kenneth, looking forward to meet you )

  • 29 September 2005 - 13:40

    Anne:

    Het was handig geweest als ik m van te voren getest had, het is geworden:
    www.hgjv.nl/intro_hgjv_2005.wmv
    Haal je zakdoek maar tevoorschijn....

  • 29 September 2005 - 14:48

    Janique:

    volgens mij als ik dit allemaal lees heb ik de laatste drie weken ontzettend veel gemist!!?? Jannes mn mailtje zit eraan te komen... schaam schaam... Kus janique

  • 01 Oktober 2005 - 09:30

    Eleen:

    hey:)wat lees ik nu toch allemaal,je moet ons wel een beetje op de hoogte houden he;)kei leuk dat je het zo naar je zin hebt!maar kan bijna niet ander toch,op zo'n eiland,lekker zon alles:)zou best even willen ruilen hoor!succes nog verder. kus eleen

  • 02 Oktober 2005 - 19:11

    Check Kenneth:

    kenneth... als je nu even een linkje maakt naar een foto van je zelf kunnen wij je even checken en aan janneke het juiste advies door geven.... doei doei

  • 02 Oktober 2005 - 21:39

    De Keurslager:

    Er zijn natuurlijk niet voor niets foto's geplaatst bij dit bericht ;)

  • 04 Oktober 2005 - 10:40

    Dierenvriend:

    Lieve janneke ik wou je toch nog even een hele fijne verjaardag toewensen, maak er een mooie dag en verwen jezelf een beetje extra!

  • 04 Oktober 2005 - 17:06

    Geke:

    Hello hai he hello,

    Grrr. Die Z-schijf die het niet doen, nou ja, dan maar efkes een berichie in je gastenboek zetten ;-) T was weer gezel afgelopen zondag in The Paddock. Op me site staan nog nice pictures van jullie...hihi...zwarte voeten van As.

    Greetz,
    e
    k
    e

  • 07 Oktober 2005 - 00:45

    Chantien:

    Hey collega!

    Heb je nog lekker geen boerekool gegeten???
    wat een dag he vandaag?! morgen word leuk en dan is het ook weer meteen weekend dus mogen we weer naar het strand en de kroeg in!!
    nou, fijne avond nog en tot morgen!

    xx chantien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 80884

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: