vrienden! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu vrienden! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

vrienden!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

16 November 2004 | Nederland, Genderen

wowww, ik maak maar even een nieuw berichtje anders komt er wel een enorme rij berichten aan te hangen! ik heb echt vrienden jeuhhhhhh. veel nieuws is er niet he, alleen dat ik nu twintig ben samen met janneke!
x x x xx x

  • 17 November 2004 - 07:45

    Janneke:

    Oh yeah, ik ben de eerste!!! I'm your biggest fan. Nou Marike, ik stel voor om met een schone lei te beginnen en doe de groeten aan Jolanda. Succes ammel op school en Nath bij de Rabobank. Xie jullie donderdag, kheb er zin in. xxxxxxxxxxx

  • 18 November 2004 - 08:20

    Janneke:

    Veel bezochte site zeg, niet te geloven he. Maar Janneke je verontschuldigingen zijn aanvaard hoor. Ik heb respect voor je discipline! Dus ik hou nog steeds van je, dan moet je met lulligere dingen aankomen ha ha. ciau 4 now
    YO YO WICKED

  • 18 November 2004 - 10:01

    Tante Piet:

    I'm the second >> relax the butty sista's!!! en janneke tot vanaaf... laat toch ff mn basketbal training voor jou schieten... Xxxx

  • 24 November 2004 - 10:48

    Braceface:

    hi, ik heb niks te melden, maar ik wil jullie ammel ff de groeten doen. Succes met alles en zaterdag wordt het flink feest. dikke kus Janneke

  • 25 November 2004 - 11:18

    Voor De 4e Keer Jans S:

    Alles goed is every body nog in da house. Xie jullie zaterdag, dikke kus Janneke Swart

  • 29 November 2004 - 11:57

    Shin Shan - Zoener:

    He ladies, het was zaterdag zwaar gezellig he! Janneke bedankt dat ik je sjaaltje mocht lenen, je bent echt een schat. Nu ga ik ff kijken of er al foto's van zat. op staan. dikke kus Janneke

  • 30 November 2004 - 21:17

    Inge:

    He Leider,
    we zullen er eens aan gaan werken dat onze Mark ons echt serieus gaat nemen. 6 december maar een mooi mantelpakje aan doen dus en een map meenemen met AL onze gevonden info --> 1 a4 ?? hahaha
    Gaat helemaal goed komen. Al geloof ik het pas als we echt in de zon liggen met een mega grote coctail!! mmmm
    tot morgen

    xx je assistent

  • 06 December 2004 - 10:20

    Janneke:

    Janneke, voor mij heb je je kroontje nog hoor.
    Succes van de week, dikke kus Janneke

  • 06 December 2004 - 20:10

    Gabber...:

    Heej girlies...
    Ik leef nog hoor, al dacht ik zaterdag wel ff dat het niet goed ging...haha. Maar twas echt zooo leuk, jullie moeten ook echt een x mee!Lekker hakkuh en zuipen en raar doen,...
    Maare donderdag mylene-zooi...jippie.En saturday hou ik m'n eigen party, dus niet vergeten he!!??
    Hou van jullie allemaal!Dikke kus, Nath.

  • 27 December 2004 - 18:28

    Nath.:

    Heejjjj!!
    Leven jullie nog? Is wel een goeie vraag...want je moet hier tegenwoordig ookal uitkijken dat je geen kogel door je harsus krijgt...Nou tot 1 januari...gaan we lekker zaufen!!!xxxxx

  • 10 Januari 2005 - 08:10

    JannekeS Xxx:

    Iedereen een gelukkig 2005

  • 19 Januari 2005 - 09:25

    Inge:

    He Leider,
    we hebben deze periode al ISA stage in het buitenland. Ik dacht eigenlijk periode 4, maar dit is ook prima toch?

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Genderen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 80877

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: