Brrr!! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Brrr!! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Brrr!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

26 Januari 2005 | Nederland, Genderen

Omdat het nu wel heeeel winter wordt vind ik het tijd voor wat zomerse dingen! Nu er allemaal ideetjes komen voor de zomer heb ik daar juist zin in! Dus heb maar even snel de foto's van portugal erop gezet zodat we daar verlangend naar kunnen kijken... Weten we al hoe we volgende week verkleed gaan?? Heb wel zin om met zn alleen leuk te gaan en dan tussen alle 16-jarige stersletten... Wordt leuk! Maar eerst nog even naar Nath natuurlijk zaterdag! Wat moeten we allemaal meenemen? Laat maar even weten dan bereid ik me vast voor! Doeidoeidoei schnappi's

  • 30 Januari 2005 - 17:45

    Nath.:

    Nou iets anders gelopen dan we hadden gedacht zaterdag....maar ja, kan gebeuren natuurlijk! Maar aankomende zaterdag lekker CARNAVALLEN!!Heb er zin in...alleen nu nog even bedenken wat we aan doen. Maar dat komt vast wel goed en 1 ding is zeker: Als je zat bent maakt het toch niet meer uit hoe je eruit ziet...toch?!
    Tot dan en we bellen ervoor nog even waar we afspreken enzo! Dikke kus, Nathalie

  • 31 Januari 2005 - 11:59

    Janneke:

    even een stage-up-to-date: de stage gaat waarschijnlijk niet door want inge heeft een nieuw huis en geen geld meer voor stage in het buitenland. voor jullie dus goed nieuws want nu kan ik mee deze zomer, maar voor mij iets minder.. ik ga op zoek naar iets anders, maar weet niet wat of hoe ik nu iets ga doen. in ieder geval heb ik wel super zin in de zomer want met jullie is het eigenlijk wel heeeeel gezellig natuurlijk! met inge ga ik nu misschien in het vierde jaar naar het buitenland. dit was het weer! x x x x

  • 31 Januari 2005 - 12:01

    Jan:

    o ja en nog iets: ik heb al een roze haarband gevonden voor zaterdag! dat is het eerste deel van mn outfit :) hoe zit het met die van jullie?? x

  • 31 Januari 2005 - 12:51

    Andere Janneke:

    Oh Jans, ga je als Barbiegirl, als Snappie heeft ook wel wat hoor. En Nath, ik ben blij dat je weer de oude bent. dikke kus mijn vriendinnetjes, Janneke

  • 08 Februari 2005 - 19:05

    Connie:

    we zijn verhuisd naar groups.msn.com/pinkladieslol !!!! checken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Genderen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 80882

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: