allemaal plannetjes - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu allemaal plannetjes - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

allemaal plannetjes

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

24 Mei 2005 | Nederland, Genderen

Correctie: Amerika was toch niet mijn laatste probeersel... Na de conclusie dat ik in mn eentje toch maar geen stage in het buitenland ging doen kwam Astrid! Mijn plan om een leuke kamer in Eindhoven te zoeken is misschien overbodig want we willen weg! We zijn hard aan het zoeken voor een plekje in het buitenland en het ziet er tot nu toe redelijk goed uit. Als school niet te moeilijk doet moet het ons gaan lukken! Ik heb trouwens een idee donnies: als ik in Australie ben zet ik hier af en toe wel een berichtje en dan moeten jullie vertellen hoe jullie vakantie is. Dan zijn we toch een beetje bij elkaar op vakantie en hoef ik jullie minder te missen!!
dikke xxxxxjes!!

  • 24 Mei 2005 - 20:32

    Annemijn:

    Ha grote zus
    Ik vind t echt heel leuk voor je dat je misschien naar Aruba gaat! Vind het natuurlijk aan de andere kant ook wel wat minder leuk omdat ik je dan zo lang moet missen:( Maar dan ga ik gewoon heel veel berichtjes op deze site achterlaten:) En dan natuurlijk maar hopen dat dat plannetje van papa doorgaat om met je met kerst op te komen zoeken, dat zou ik geen probleem vinden hoor;)
    Nou, tot het volgende berichtje Kusje van je kleine zusje

  • 24 Mei 2005 - 20:58

    Lobke:

    Ha zussie,
    Net gebeld door jou en nu al een reactie, dat had je niet verwacht he ;)? Vind 't ook echt super dat je naar Aruba gaat en ik hoop dat je 't met school allemaal geregeld krijgt, maar dat zal vast wel lukken! We lopen elkaar wel net mis, anders moeten jij en Astrid maar ff langskomen in Australië, ligt best in de buurt :)
    Heb trouwens ook een waarbenjij.nu site aangemaakt voor Australië: lobkeduister.waarbenjij.nu. Dus als we allebei weg zijn hebben we in ieder geval elkaars site nog :)
    Tot de volgende keer! Dikke kus van je grote zus

  • 24 Mei 2005 - 21:00

    Lobke:

    Oja, vind onze foto samen in bad toch wel erg lief; wat vond ik dat 'harenkriebelen' toch lekker... :)
    Kus

  • 26 Mei 2005 - 17:17

    Inge:

    He Jan,
    Vind het echt helemaal top dat je nu lekker samen met As Aruba onveilig gaat maken (zoals het er nu naar uit ziet dan he). Wil jullie heel graag op komen zoeken. Hopen dat mijn geldboom dit jaar wel fatsoenlijk groeit!

    Kus Inge

  • 06 Juni 2005 - 21:32

    Caribische Stoot:

    He stagemaat!

    De vooruitzichten zien er goed uit hoor!!! Even een ja-kruisje van school en dan onze koffers pakken!Heb er echt zo veel zin. Ik wil via deze weg ook mijn site even promoten (free publicity, haha). www.asoparuba.waarbenjij.nu


    Kus as

  • 06 Juni 2005 - 21:34

    As:

    O ja ... Haal please die achtelijke foto eraf... Zet die van de miller er maar op! die is veel leuker! x x x

  • 26 Juni 2005 - 19:48

    Bonita:

    WE GAAAAAANNNNNNN!!!!!!!

  • 30 Juni 2005 - 21:38

    As:

    WOEHOEEEEEEE!

    Woensdag gaan we Claudie het contract laten tekenen...met heeeeeeeele kleine lettertjes (salaris: euro 2000 p.p) :)

    morgen even low budget ticket boeken, nog even 2 maandjes wachten.... En dan party time!

    x x x As

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Genderen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 80878

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: