laatste probeersel! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu laatste probeersel! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

laatste probeersel!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

13 Maart 2005 | Nederland, Genderen

Toch maar weer even een up-date: ik ben nu met het aller-aller-laatste stageprobeersel bezig.. Via school kan ik misschien stage gaan lopen in Connecticut (tussen New-York en Boston zag ik in de atlas)op een universiteit. Ik weet nog helemaal niks zeker, maar de site moet toch in de lucht blijven en misschien als mensen me eraan herinneren dat ik wat harder voor de stage ga werken. Volgende week heb ik de kinder-orgie van mn ouders' vrienden, maar gaan we daarna naar die knakki in Bunnik?? Brothers he we come... Marike, u zegt het maar ik ben van de partij! Ben zwaar benieuwd en wil hem nu zelf ook wel eens in het wild zien!
x x x x x!!

• 13 Maart 2005 - 11:01

Ikzelf:

hee skatjes vanavond wil ik jullie trouwens wel even zien want anders wordt het wel heel magertjes de komende weken!

• 16 Maart 2005 - 13:11

Brrrr:

Ja ja... haha we gaan m snel bewonderen... wordt tijd!!! En die stage... laat toch zitten er zijn zoveel andere leuke dingen zoals : Us = Ons :-)!!! He ik ga je sien!!! Dikke X Marike

• 13 April 2005 - 16:08

Frotje:

hee meis, eindelijk een keer berichtje! nice foto.. wanneer krijg ik ze een keer? kus nieske

• 10 Mei 2005 - 15:59

Zussie:

ha zussie, weet niet of je je site online wil houden, maar ik post maar 'n berichtje, anders vervalt 'ie geloof ik... En wie weet ga je ooit nog naar 't buitenland :)
    kus lobke

• 11 Mei 2005 - 12:42

Janneke:

ja, je weet maar nooit he... en eindhoven is natuurlijk ook wel een wereldstad om in te gaan wonen ;)
    x xx x x

• 12 Mei 2005 - 18:33

Je Stage Maat!:

He jan,

Waarschijnlijk gaat het er dan toch van komen, he!!! Zou echt wel heel leuk zijn!
    We gaan er gewoon kei hard voor!!!

Kus As

• 12 Mei 2005 - 21:38

Janneke:

ik heb gelijk de achtergrond maar vast een wat tropischer sfeertje gegeven.. kunnen we vast wennen aan het cocktail/strandklimaat haha