Let's go! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Let's go! - Reisverslag uit Genderen, Nederland van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Let's go!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

20 Augustus 2005 | Nederland, Genderen

Bijna zover!! Over 1 week, 4 dagen en wat minder uur hangen Astrid en ik in de lucht! De zenuwen beginnen lichtelijk op te spelen en de laatste kleine dingen moet ik nu toch echt gaan regelen. Verder is alles al definitief en geregeld. Het ticket geboekt voor 31 augustus en een appartement geregeld. We wonen bijna 6 maanden op Aruba in een appartement boven ons kantoor. Ideaal! Wakker worden, douchen, eten en hup naar je bureau. We werken van half 9 tot half 6, dus niet al te vroeg eruit! Het is een werkweek van 40 uur waarin er er ook af en toe overgewerkt moet worden. Dat krijgen we gelukkig wel terug in vrije dagen. Het kantoor is gevestigd in een woonhuis waarvan de ruimtes als kantoorruimtes zijn ingericht. De bovenverdieping met slaapkamer, grote woonkamer, balkon en badkamer is voor As en mij. Verder is er een overdekt buitenterras en 's avonds en in het weekend is het hele huis voor ons. Plus gratis gebruik van telefoon en internet (incl. webcam, headset en microfoontje ;) Genoeg redenen om op het aanbod van onze begeleidster in te gaan dus! We weten niet precies wat ons te wachten staat qua werk omdat Progress (marketing/communicatie bureau) door het korte bestaan nog totaalcommunicatie doet. Echt alles dus! Het is de bedoeling dat ik mijn schrijfvaardigheid wat meer ga ontwikkelen. Progress geeft bijvoorbeeld een maandelijks tijdschrift uit waarmee ze bekend zijn geworden: 'Aruba ta hot!' Daarvoor mag ik stukjes schrijven om te kijken of dat bevalt en of ik er aanleg voor heb. Ben benieuwd!

De komende week ga ik een beetje afscheid nemen van iedereen. Is wel raar hoor! Maar ja, die maanden vliegen echt voorbij. Hoop allemaal tot deze week en anders contacten we snel!

Dikke x Janneke

  • 20 Augustus 2005 - 15:00

    Janneke:

    He Jans, beter dat het nog gelukt was met je telefoon. Dat was ze geraden ook. Tot straks, dikke kus Janneke

  • 20 Augustus 2005 - 23:58

    Albert Monpellier:

    Janneke! Dit is echt leuk voor je om dit allemaal mee te maken en wat je nog meer gaat mee maken op Aruba. Veel kennis op doen en meer macht krijgen over je studie. ECHT TE WOUW EN TE GEK!
    Ik hoop jou deze week nog wel een keer te zien of te spreken om jou even zes maanden geluk en veel plezier toe te wensen. Ook ben ik blij te horen dat je met een studie genootje gaat. Is ook niet saai denk ik zo. En dat je het kantoor bij je huis hebt is ook zeer ideaal! Het komt je allemaal maar lekker aanwaaien! Gewoon lekker met je neus in de boter gevallen. Eigenlijk is moet het zo zijn. Een van mijn motto's is ook "Niets is voor niets" en zo moet je ook maar gaan denken.Alles wat je daar gaat mee maken in je rugzak stoppen en meenemen! Janneke het gaat je goed en misschien nog tot bels, chat, mails of ziens deze week.

    Groetjes en negerXXX van je karatetrainer Sensei Albert

  • 21 Augustus 2005 - 09:54

    Marianne:

    hey!! spannend hoor,maar eerst donderdag nog lekker stappen zodat je de kater van vrijdag 6 maanden niet meer vergeet en ons dus ook niet!!!! xxxx mar

  • 21 Augustus 2005 - 14:14

    Marike:

    Nou wijfie, nog een dikke week en dan ben je (helaas) weg!! Ik hoop dat je het echt super naar je zin gaat hebben en je moet me minstens zeven keer in de week bellen, haha!! Succes met alles en we gaan deze week veel leuke dingen doen!! Xx

  • 21 Augustus 2005 - 20:44

    Kamergenoot!:

    He Jannie!

    Ja, het is bijna zover... Ben nu al aan t vervellen van Cyprus, dus het wordt tijd dat ik weer eens kan bakken aan t strand! Haha. Morgen samen even de laatste dingen regelen en dan kunnen we lekker 4 dagen relaxen! Was ik al vergeten, dat we eerst nog een paar dagen vrij hebben. Heb al afscheid moeten nemen van mijn zussie en Klaas... Is dus echt niet leuk!!!! Misschien komen ze langs in November!

    Ajo! x x As

  • 22 Augustus 2005 - 07:45

    Lobke:

    ha zussie!
    Da's snel zeg, je hebt de foto nu al omgewisseld, heel goed :)!
    Klinkt allemaal echt super, volgens mij gaan jullie een geweldige tijd hebben daar! Zou wel willen dat ik hier nog een paar maandjes kon blijven, 10 weken is echt veeeeeel te kort. Ik zal je volgende week 'uitzwaaien' en we houden contact :)
    dikke kus, lobke

  • 22 Augustus 2005 - 12:58

    Dave:

    Hey Janneke,

    Kan je even niet sms omdat me beltegoed op is. Kzit nu in de bieb en dacht opeens aan deze site. Mijn Site is luckyace.waarbenjij.nu

    De kamer is 21m2 en heeft een aparte slaapkamer en een woonkomer. Als je terug bent kom je maar eens langs. Enne..ik kom graag langs op aruba, want ons gesprek was nog lang niet afgelopen. Veel plezier xx

  • 22 Augustus 2005 - 19:38

    Rob:

    He janneke, alles goed? Je hebt er veel mooie fotos opstaan! Ik wens je heel veel plezier en succes als je zolang van huis gaat! Zie je zaterdag. Liefs Rob

  • 23 Augustus 2005 - 10:41

    JAnique:

    he janneke!

    Eindelijk een berichtje van mij.... Wat een super gave foto's zeg! Zie je zaterdag want dan ben ik ook van de partij! Liefs Niqske

  • 23 Augustus 2005 - 20:26

    Daddy:

    Allemaal opgelet. Op de foto van BONDY BEACH ben ik de surfer uiterst rechts op de foto. Jammer dat het door het tegenlicht op de foto niet goed te zien is. Echt kicken joh...

  • 23 Augustus 2005 - 23:46

    Anne:

    voordat je weggaat vergeet niet mij zo'n gekke vaatwazzer te passen..

  • 23 Augustus 2005 - 23:58

    Anne:

    allemaal opgelet. Op de foto blije japanners ben ik de japanner uiterst van links. het is best goed te zien. echt relaxed

  • 23 Augustus 2005 - 23:58

    Anne:

    voordat je weggaat vergeet niet mij zo'n gekke vaatwazzer te passen..

  • 24 Augustus 2005 - 07:19

    Janneke:

    het is je straf dat ik ze laat staan annie bannie! maakt je gemoedstoestand van gisterenavond vrij duidelijk. was gezellig en de boekjes ga ik snel lezen! de vaatwazzer komt eraan

  • 24 Augustus 2005 - 12:09

    Thijs:

    Hey Janneke!!

    Hoe is het nou? alles al gepakt? Mooie foto's trouwens van Australie zeg. Zo te zien was het een mooie vakantie.

    Ik heb een verrassing de kans is vrij groot dat ik ongeveer dezelfde periode als jou op Aruba zit! K ga er werken voor een aantal maandjes maar is nog niet zeker hoor.

    Ik wil jou en Astrid alvast heel veel plezier en succes toewensen!!!

    kus Thijs

  • 24 Augustus 2005 - 23:15

    Lobke:

    ha zussie,

    Al 'n beetje bijgekomen van je bon ;)? Was 't geen agent waar je je er met een heeeele lieve glimlach vanaf kon maken? Voortaan dus maar braaf je gordel omdoen... Hebben jullie trouwens op Aruba ook een autootje?
    Moet weer gaan, weer 'n dag hard werken...
    dikke kus Lobke

  • 30 Augustus 2005 - 09:13

    Marike:

    Haai, nog eventjes en dan moeten we toch echt afscheid gaan nemen... Maar ik weet zeker dat je het daar super, gruwelijk, onwijs naar je zin gaat hebben samen met as. Ik ga jullie missen hoor!! Tot over 5,5 maandje (zijn zo voorbij ;) Liefs Marike

  • 31 Augustus 2005 - 07:38

    Nieske:

    hee lieffie, je gaat nu echt bijna he!! echt heeeeel veel plezier (voor de 10000x keer...) nog ff hier van de warme dagen genieten, jij hebt die straks 7 dagen in de week!! we bellen snel, kus

  • 01 September 2005 - 18:33

    Mattijs:

    hey janneke,

    er is nog niks duidelijk maar ik kom je mischien achterna... samen met een jongen uit mijn klas hebben we gesoliciteerd op een vacature waarin ze interieurbouwers zochten voor op aruba.
    het plan is er maar nog niks zeker... zolang ga ik door met mijn opleiding.

    als ik meer weet laat ik je het horen... alvast veel plezier daar.. je zult er nu wel zijn.

    liefs mattijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Genderen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 80883

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: