Aruba here we are!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Aruba here we are!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Aruba here we are!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

01 September 2005 | Aruba, Oranjestad

We zijn er!! Gisteren zijn asje en ik helemaal heel aangekomen op Aruba. De reis is erg goed gegaan en de vlucht ging snel. We kregen gezelschap van een Arubaan die ons even (3 uur) de ins en outs van Aruba heeft verteld, handig! Op schiphol hadden we een paar problemen, maar die waren gelukkig snel opgelost. Met een enkel ticket mochten we niet naar Aruba, laten we dat nou net geboekt hebben... F*ck! Staan we daar als 2 blondjes aan de balie haha. Huh?! Dat ticket was snel geannuleerd en we hebben meteen een retour geboekt. Blij dat dat allemaal nog kon anders was het minder grappig geweest want dan waren we nu niet hier. Daarna bagage inchecken: of ik even 115 euries bij wil betalen?? Ahhh! 7 kilo teveel is veel dat weet ik, maar zoveel! (Astrid 75 euro) Om er in het vliegtuig vervolgens achter te komen dat de helft van de stoelen leeg is, doet toch wel een beetje pijn.. Plek genoeg in het ruim klm! Claudie (onze begeleidster) kwam ons ophalen en in de warmte (wow!) naar ons huisje. Echt super leuk! Het kantoor is appeltjesgroen (voel me helemaal thuis) en ons appartement is gezellig. Vooral nadat we alle cadeautjes en kaartjes neer hebben gezet! Die blijven er nu natuurlijk vijf maanden staan want we hebben er genoeg voor betaald haha.

's Avonds hebben we wat gegeten met Claudie op kosten van de zaak, lief! Ze is erg aardig en heeft ons vandaag al een stuk van het eiland laten zien. We hebben vannacht bij elkaar geslapen maar werden door het tijdsverschil natuurlijk veel te vroeg wakker. In ons pyjamaatje het hele kantoor doorgesjouwd voor een ontbijtje, want voor 8 uur is het paradijsje van ons. De keuken was gevuld, alle apparaten zijn aanwezig dus we zitten nu al lekker aan de senseo.

Straks gaan we ons jeepje ophalen, dus in het volgende bericht zal ik laten weten hoe Aruba is!

Mijn telefoon doet het hier trouwens niet, maar ik ga ook geen andere kaart kopen. We hebben een telefoon van Claudie gekregen voor op het eiland maar smssen naar Nederland gaat sowieso niet. Dat doet dus niemand hier. Ik zal bijna alles via de mail doen en af en toe kan ik wat rond bellen. Aan de ene kant erg jammer natuurlijk, maar mailen kan ik genoeg dus ik zal jullie echt op de hoogte houden!

Dikke kus voor jullie allemaal! x Janneke

  • 01 September 2005 - 19:23

    Marike:

    Eey Dollies, haha wel een stunt dat jou koffer zwaarder was als die van Astrid, haha... Hoe moet dat nu op de terugweg. Ben blij dat jullie heelhuis aangekomen zijn. Jullie moeten er snel een paar pics opzetten, zodat wij hier in het natte nederland lekker jaloers kunnen worden! Succes met jullie stage en tot hoors!! Dikke kussen Marike

  • 01 September 2005 - 19:28

    Nieske:

    hee, super dat t aruba, t appartement, t kantoor en cladie zo leuk zijn. Ben echt heel benieuwd hoe het er allemaal uit ziet en jann...7 kilo is wel heel veel he! heel veel plezier en succes!! kusje..

  • 01 September 2005 - 19:44

    Nath.:

    Heej girlzz...
    Ben ook blij dat jullie veilig daar zijn!Ñu alleen nog opppassen voor die enge mannen daar..haha
    Ga maar lekker ff wennen daar en zo te horen,komt het helemaal goed met jullie!
    Janneke, dikke kus van mij!xx

  • 01 September 2005 - 20:02

    Nies En Hanneke:

    groetjes vanuit Diessen en veel plezier.leuk dat we je kunnen volgen

  • 01 September 2005 - 20:14

    Marianne:

    Hey jannie! Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad! geniet maar lekker van de warmte, want vandaag is het weer minder in dit kleine landje! ik hou de site in de gaten! kei leuk! dikke kus mar. en vergeet dat hyves niet! xxxx

  • 01 September 2005 - 20:15

    Annemijn:

    Hai Jan, Gelukkig ben je goed aangekomen! Ik ben benieuwd hoe t er daar allemaal uitziet op Aruba, maar dat horen we morgen dus! Tot bels of mails, kusje

  • 01 September 2005 - 21:02

    Daddy:

    Ik reageer maar even voor je Aussie zusje want die ligt te ronken nu, zodoende leven jullie de komende tijd letterlijk en figuurlijk langs elkaar heen. Wij zitten er tussen in en het betekend dus ook dat er in principe 24 uur per dag iemand van ons onder de zon (...of bewolking) in de weer is. Vraag me af of die extra kosten aftrekbaar zijn van de belasting, weet je wel man !

  • 02 September 2005 - 00:05

    Anne:

    bon bini (net geleerd;) ziet er goed uit daar! ben benieuwd wat jullie de komende weken gaan ontdekken, succes met de stage verder!

  • 02 September 2005 - 13:10

    Annemieke:

    HEEj janneke , meid wat fijn dat je aangekome bent!! klinkt al super gezellig joh dat appartement het jeepje woww komt helemaal goed!! heel veel succes met je stage en geniet van het weer als het zo even kan hé hahaha! hoop dat ik snel je foto's kan bekijke ben echt benieuwd joh!! en hoe is het met mijn hollandse droppepot hahahah, is ie al leeg!! nou werk en genietze daar!! Bigg kiss annemiekje ;)

  • 02 September 2005 - 15:29

    Inge:

    He Dushi's (wedden dat jullie dat over 2 weken dagelijk roepen?)
    Even snel een dikke kus vanaf mijn stage. Het bevalt heel erg goed hier! T is half 6 dus mijn eerste weekje zit er alweer op! Ga weekend houden! hou jullie op de hoogte van mijn zattigheden en van dhr .....

    xx

  • 02 September 2005 - 20:01

    Jenny:

    is daar alles zo klein of gebruik je alleen maar verkleinwoordJES(echte frik ben ik zo zeker) mijn neef al gezien? dag meiden

  • 02 September 2005 - 20:02

    Jenny:

    is daar alles zo klein of gebruik je alleen maar verkleinwoordJES(echte frik ben ik zo zeker) mijn neef al gezien? dag meiden

  • 02 September 2005 - 23:00

    Bart:

    Hey Janneke, jullie lekker in de zon op Aruba en ik hard werken op stage in Breda, ach jah het leven is oneerlijk ;) In ieder geval allebei heel veel plezier tijdens en naast je stage en zoals je ziet kom ik mijn belofte na en zal je site in de gaten houden en af en toe iets posten. Tenga diversión, (have fun)! xx Bart

  • 03 September 2005 - 10:11

    Riet En Jos:

    Dat wordt afvallen geblazen daar in Aruba, want op de terugreis zal er wel meer als 7 kilo teveel aan bagage mee moeten.Leuk om je te kunnen volgen. Groetjes Jos en Riet

  • 03 September 2005 - 17:27

    Cees En Mea:

    He lady, 7 kilo te veel "een echte Duister" een ding is zeker, je hebt genoeg kleding bij je. Dat betekent niet te veel wassen!!!!! Maak er wat van, geniet en denk er om ik wil geen dikke neger met grote lippen in de familie.

  • 04 September 2005 - 01:26

    Lobke:

    ha arubaantje,

    Beetje vertraging, maar hier dan toch een reactie van je aussie zussie :) Ben ff aan 't tellen, maar volgens mij zijn we nu allebei wakker en liggen ze in dat kikkerlandje te ronken... Klinkt allemaal super, ben jaloers op 't weer, hier regent 't al de hele nacht en morgen :( Enne, al een lekkere neger gespot ;)?

    dikke kus lobke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 80883

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: