Jan en As on the move! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Jan en As on the move! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Jan en As on the move!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

03 September 2005 | Aruba, Oranjestad

We raken al aardig gewend hier! De snelheid waarmee we normaal alles doen is met de helft afgenomen. We lopen als echte arubanen (doe maar rustig maisje...) en drinken liters per dag. Verder scheuren we de hele dag een beetje rond in het oudste barrel wat er op het eiland te krijgen is. Een toyota van voor WOII. De beloofde jeep was al verhuurd en dus hebben we deze tijdelijk. We denken erover om hem te houden, hij rijdt en is goedkoop. Met de geblindeerde ruiten en onze zonnebrillen zijn we net twee gangsters en dat bevalt ons wel haha. De Natural Bridge (toeristische trekpleister op het eiland) is gisteren ingestort en daar moesten we natuurlijk bij zijn. Omdat we toch verdwaald waren hebben we er meteen wat foto's van gemaakt om vervolgens in het donker de weg terug te moeten vinden. Maar we redden het prima vinden we zelf want we komen iedere keer weer bij ons stulpje uit.

Ons adres is trouwens:

Progress NV
t.a.v. Janneke Duister
Tanki Leendert 135-S
Aruba Noord

Voor de liefhebber :)

We gaan nu even wat strandjes verkennen, is erg mooi hier! Ik heb al wat foto's gemaakt!

Dikke kus! Janneke

  • 04 September 2005 - 01:30

    Lobke:

    Ben nog niet helemaal wakker geloof ik, m'n reactie staat nog bij 't vorige bericht...
    Mooie foto's trouwens (doe je beter dan ik...)!

  • 04 September 2005 - 02:37

    Mar:

    hey meiden! het is nu half 5 in de ochtend. ben stom dronken! hahah met noor wezen stappenm. echt leuke foto's. tja heb moeite om goed te typen. een troost het wordt morgen en maandag 30 graden hier! dus beetje arbua temp.!! morgen ga ik lekker barbequen( pft heb dit woord al 5x opnieuw moeten typen.) ik ga slapen.....o jan heb die freeman porter broek gekocht(tweet) heb jij niks aan maar toch dan weet je dat!! doeii xxxxx van de dronke tor uit breda!!

  • 04 September 2005 - 10:00

    Mammie:

    wanneer bel je eindelijk weer eens een keer?
    Leuke foto's hoor!

  • 04 September 2005 - 10:15

    Daddy:

    hoi Jennytje !!

  • 04 September 2005 - 11:17

    Annemijn:

    Ha Zussie
    Die foto's zien er goed uit zeg!! Krijg al bijna een tropisch gevoel als ik ernaar kijk, laat staan dat je t in t echt meemaakt:) Ben blij dat je t naar je zin hebt! Groetjes aan Astrid,, kusje

  • 04 September 2005 - 18:47

    Rob:

    He meisje van het goede leven! Hoe gaat het met je? Ik mis je wel een beetje. Heel veel plezier nog. Liefs Rob

  • 04 September 2005 - 19:28

    Inge:

    Waaaaa! Geweldige foto's schatjes! Moest meteen aan jullie denken toen ik dat van die brug hoorde!!!
    Groetjes van Jeroen, als je tenminste een lekker wijf bent zegt hij!
    Morgen weer vroeg mijn mandje uit voor stage... pfoeee IK HAAT VROEG OPSTAAN!

    xx

  • 04 September 2005 - 19:56

    Noëlle:

    He meisie.. mooi zo dat je het goed naar je zin hebt.. hoe bevalt je stage.. nou we mailen wel veel plezier en geniet er van en zonse.. wij hebben ook lekker weer 25 graden haha eindelijk.. xxx

  • 05 September 2005 - 11:34

    Harrie En Peet:

    Heel fijn Janneke dat de reis allemaal goed verlopen is, behalve dat extra geld natuurlijk, maar dat ben je over 5 maanden wel vergeten. En wat denk je dat zo'n auto huren normaal zou kosten? Die krijg je nu voor niks!!
    Staat wel stoer hoor, die grote car. Margo vond alle foto's zo gaaf!! We denken dat je het wel zult redden daar, al vond Annemijn het wel erg stil in huis, dus zo zie je maar, ze kan je toch niet zo goed missen. Dus maar veel mailen en evt. bellen . Wij vinden het leuk om op de hoogte gehouden te worden. Moeten we al een extra familiekrant reserveren voor jullie belevenissen? Harm gaat over 2 weken ook nog 4 weken naar Afrika, dus ik denk dat we in 2006 wel een extra editie vakantieverhalen hebben. Heel veel groetjes uit Diessen (het is ook hier 28 graden en kermis).
    Tante peet en oom harrie

  • 05 September 2005 - 12:53

    Marike:

    Hahaha lekker barreltje... hoor, hij is zo lelijk dat ie gewoon stoer is!! One happy Island, als ik die foto's zo aan zee zie geloof ik het meteen.... grrr... ben jaloers geloof ik!! Moet wel vol te houden zijn, niet dan?? Veel plezier!! Xx marike

  • 05 September 2005 - 17:24

    Marrie Johannes:

    He vrouwke, nou zo te zien zul je ons voorlopig nog niet missen. Eigen bureautje? He vandaag je eerste dagje war! Ik hoop dat t goed is bevallen. Zo n auto moeten we hier hebben als we uitgaan haha, worden we gelijk aangehouden denk. Nou tot mails enzo xx mar

  • 05 September 2005 - 20:04

    Tante Cis:

    Hallo Janneke,
    Wij vinden het leuk om jou een beetje te volgen op jouw reis naar Aruba. Veel nieuws heb ik natuurlijk niet te melden, maar ik zal toch regelmatig iets van ons laten horen. Veel succes en vooral veel plezier op Aruba,
    groetjes van tante Cis en ome kees

  • 05 September 2005 - 21:24

    Daddy:

    Werken ze hard daar ?

  • 05 September 2005 - 22:07

    Wezzo:

    Hey die Janneke! Het meisje dat ik nog nooit heb ontmoet. Leuke site, joh! Hoeissie verder?
    Veel plezier daar, en geniet er maar van. Hier in NL mis je toch niet veel...

  • 06 September 2005 - 18:17

    Mathea:

    He Janneke, ziet er mooi uit hoor daar! Wel heel iets anders dan Barcelona denk ik. Het is hier echt een drukte. Vooral bij ons appartement blijven ze tot middenin de nacht herrie maken. Een leuk autootje heb je hor ;) haha. Succes nog en veel plezier.
    xx

  • 07 September 2005 - 09:48

    Tante Annet:

    Na nog een heerlijk weekje Zeeland je berichtjes ontvangen en van je avonturen genoten.
    Soms denk ik wel eens,ik zou nog wel een keertje jong willen zijn en wat meer van de wereld willen zien.Maar mee genieten met jou en Lobke is ook leuk.
    By the way, ik heb een nieuw E-mail adres: annet.vangestel@xs4all.nl

    Veel sukses met je stage en geniet van alles wat op je pad komt.
    groetjes Hans en Annet.

  • 07 September 2005 - 11:48

    Marieke:

    Hee Janneke (en astrid natuurlijk!)Heerlijk he, zo'n buitenlandse stage! Al is het weer bij jullie zonniger dan hier :( Maar ik wacht nog steeds af... Heel veel plezier, doe vooral niet te veel en ik houd jullie site in de gaten!
    Kus uit Kaapstad

  • 07 September 2005 - 13:36

    Roel:

    Janneke, Je moet die bruggen wel laten staan!! haha...ik heb nu een hele dikke kop ik zal je nog wel een keer een foto sturen...kusje

  • 09 September 2005 - 16:52

    Marike:

    Haai hai, succes met jullie nieuwe aanwinst Patrick, geef hem maar een xtje een extraatje ;)! Dat verdient ie als ie zo snel jullie namen weet! Was ik even vergeten te melden in de mail!! Bye bye Xx Marike

  • 09 September 2005 - 21:01

    Jeanette:

    Heej Janneke!

    Alles goed? Ik hoop dat je het naar je zin hebt! Maar dat zal vast wel! (= Wat een mooie foto's zeg! Ben echt jaloers haha. Nog veel plezier!

    xxx

  • 09 September 2005 - 22:13

    Mattijs:

    hey,

    ik begin je nu toch wel te missen hoor... vorig jaar kon ik een jaar zonder je maar nu ben je zo ver weg ;)

    ik heb nog niks gehoord vanuit aruba... denk dat ze ons zijn vergeten... hoop stiekem dat ze snel iets laten weten, maar ik ben bang van niet.

    maar schrijf maar snel weer een nieuw bericht want het is alweer veel te lang geleden.

    liefs mattijs

  • 10 September 2005 - 09:04

    Jos En Riet:

    Zo te zien en te lezen hebben jullie het daar wel naar je zin.Geniet er van, maar op zijn tijd natuurlijk ook nog 'n beetje serieus hè. We blijven jullie volgen.
    Groetjes, Jos en Riet

  • 10 September 2005 - 16:42

    Andrea:

    hi janneke! hoe is het daar in aruba? mooie foto's, mooi blauw enzo..net een plaatje;) haha! veel plezier nog, en geniet dr van! xx andrea

  • 12 September 2005 - 11:03

    Jesse:

    How's life overthere in the Carabean?? Nog wat leuks gedaan v/h weekend? Leuke foto's trouwens, ziet er wel aantrekkelijk uit...ruilen??

  • 13 September 2005 - 09:01

    Juut:

    hoi hoi

    Jullie hebben al veel gave foto's zeg. Kan ik niet een bestelling doen. Ik wil namelijk heel graag in ons huisje een foto hangen op linnendoek, doe maar een mooie foto van het strand met de zee. :)hahaha
    Bij ons as op de site staan niet haar verjaardags foto's (zo erg zijn ze toch ook weer niet)
    geniet ze en kijk uit voor de politie(vrouw) hahaha ;)

    veel plezier nog liefs juut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 80876

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: