Stoute maisjes!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu Stoute maisjes!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Janneke Duister - WaarBenJij.nu

Stoute maisjes!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

13 September 2005 | Aruba, Oranjestad

onze eerste aanhouding is achter de rug!

zaterdagnacht reden we naar huis toen we een sirene achter ons hoorden en moesten stoppen. wij raampje open voor een grote politieman en een politiemeisje: jullie stoute maisjes!! wij onschuldig kijken en vragen waarom dan. we reden tegen de richting in (o shit zaten jullie toen al achter ons) ik slingerde van links naar rechts over de weg (gek hè met een stuurafwijking van 30 cm) en wat rook hij in de auto? alcohol? astrid! of hij mij dan even mocht testen want hij had zo'n 'blaasding'. yeah right! ga maar pakken. 'ik pak het echt hoor!' ja ok.. 'ik ga het nu halen!' ja is goed.. hmm over op een ander onderwerp. mee naar de cel en billenkoek, dat moesten we krijgen. ok... dan neem je ze nog echt serieus.

toen maakten we de afspraak dat ze achter ons naar huis zouden rijden en als ik het voor elkaar kreeg om niet te slingeren was het goed. ik heb het stuur zo stevig vastgepakt als ik maar kon en thuis aangekomen was het gelukkig goed. astrid kon het natuurlijk niet laten om te vragen of ze die mooie grote wapenstok even mocht lenen. Het gevolg was een beveiligde bijeenkomst met vier agenten en mn eerste vrouwelijke aanbidster... We hebben erg leuke foto’s die niet op de site kunnen maar wel op bestelling doorgemaild :)

na een paar uur wilden we echt naar bed en snapten ze zelf toch ook wel dat we naar bed moesten. ze hebben advies gegeven over onze auto en we mogen ze altijd bellen als er iets is. we betalen veel te veel voor dat brik en alleen de auto is al reden om ons aan de kant te zetten.. vanochtend startte hij niet meer en nu wordt het dus ECHT tijd voor een nieuwe. in anderhalve week tijd is hij 5 keer zoveel lawaai gaan maken en als hij het net opgeeft als je een afspraak hebt is het klaar! deze week krijgen we een andere heeft oscar-de-lieve-maar-o-zo-afzetterige-autoverhuurder beloofd. ben benieuwd!

het werk hier bevalt erg goed. ik schrijf teksten voor een website die we aan het ontwerpen zijn. per oktober starten we met een nieuw bedrijf, de aankomende concurrent van wereldstage. daar moet dus erg veel voor gebeuren! als de website klaar is beginnen we met een campagne en komt de opening in de buurt. ik werk dus wel op hetzelfde kantoor als Astrid maar toch een beetje voor een ander bedrijf. ik doe ook dingen voor Progress, het loopt door elkaar.

het verhaal wordt al een beetje lang zie ik en ik wil nog meer vertellen, maar denk dat jullie door de foto's een aardig beeld krijgen van hoe het hier is! ik probeer me steeds in te denken dat ik hier echt een tijdje woon, maar het dringt nog niet echt door. na het werk is het acuut weer vakantie en ik vraag me af of dat gevoel ooit over gaat. de warmte went snel en heb het naar mn zin!

super bedankt voor jullie berichtjes, heel lief! tot het volgende verhaal dushi's!

ajo! x janneke

  • 13 September 2005 - 07:11

    Inge:

    Vanuit mijn stage even op de hoogte blijven van jullie avonturen! Echt helemaal super de foto's en dat verhaal met die politie... daar had ik dus echt echt echt bij willen zijn! heel gaaf dotjes! Ik ben nog een beetje wakker aan het worden en ondertussen aan t werken!

    xx

  • 13 September 2005 - 08:31

    Marike:

    Als ik jullie verhaaltjes zo lees... krijg ik bijna spijt dat ik niet in jullie koffer ben meegegaan! Lachen man... altijd handig vriend(innen)tjes met de cops, hé, haha!! Echt heel leuk en nice pictures!! By the way... succes met je stage hé! Xx Marike

  • 13 September 2005 - 11:04

    Janneke:

    Nou ik zie jullie ook als vakantiegangers, vakantiegangers die wel een werkweek meedraaien. Maar je hebt je weer goed waargemaakt, twee weken daar en nu al berucht. Super dat je zaterdag belde, leuk je stem weer ff te horen. Nu ga ik de foto's is ff bestuderen. Ik word er vast weer jaloers op. Nou mop, dikke kus Janneke

  • 13 September 2005 - 11:16

    Nath.:

    Nee inderdaad..jullie hebben het echt slecht getroffen daar. Erg kut weer..lelijk strand..stom werk...en echt een krot van een huis!!haha..stelletje geluks(pikkies?!). Nou maak er wat van daar, maar dat zeg ik hierna niet meer hoor. Want dat lukt toch wel! Wel handig inderdaad dat bellen..echt leuk! Dikke kus, Nath.xxx

  • 13 September 2005 - 11:20

    Albert Monpellier:

    Hallo Janneke, heb jij weer! Zulke politie agenten wat een smeerkezen zijn het toch! Laat ze maar weten dat je een hele sterke en brede karatetrainer hebt in Nederland en dat ik ik er zo kan zijn als jij dat wilt. Zeg het maar tegen ze. Wat denken ze wel? Maarja, komt wel goed denk ik. En dan ook zo dushi die pot is hahahaha.
    Weet je hoe leuk ik het vind om zo met jou contact te hebben? Echt heel leuk joh! Ik ben ook heel blij voor je om te horen dat je het heel erg naar je zin hebt daar. Maar pas wel op dat je niet het syndroom krijgt van "manjana manjana" want als je terug bent in Nederland dan kan dat echt niet hoor!hahahaha!
    Ik heb trouwens nog niet veel nieuws over het het nieuwe pand voor ons maar dat komt morgen wel denk ik, want dan heb ik een gesprek met de burgervader van de gemeente. Ik heb wel ander nieuws! En ga er maar eens goed voor zitten. Gisteren bij de training komt Tamerinde naar mij toe en ze had Elke al gesproken in de kleedkamer. Maar nu komt het.......Tamerinde ziet er heel leuk uit! Echt heel netjes geknipt leuk in de kleren echt heet netjes. Maar ze vertelde mij dus dat ze in VERWACHTING is! Ja echt waar! Tamerinde is in verwachting! Ik vond het wel heel knap van haar dat ze het eerst aan Elke en toen aan mij ( ze had mij apart genomen in de kleedkamer) en toen aan de groep. Echt heel volwassen! En ik moet ook zeggen dat ik het wel moedig vond van haar. Ik was in eerste instantie helemaal overdonderd. Maar goed ik vertel het jou omdat ik vind dat wij haar allemaal wel gaan steunen en begeleiden en niet dat je terug komt en in één keer ziet van jeetje wat ben jij dik geworden en niet wetende dat Tamerinde in verwachting zou zijn. Ik moet wel zeggen dat ik hou mijn hart vast! Ze heeft wel begeleiding, maar toch. Maar goed nu ben je weer op de hoogte. Ik mail of spreek je nog wel weer heel snel en ik vind het echt leuk zo met jou in contact te zijn en dat je maar weet uit het oog maar niet uit het hart! Ik steun jou ook een beetje mee toch? Spreek je snel!

    Dikke negerXXXen Albert
    Bye Bye en doe de groeten aan je collega.

  • 13 September 2005 - 11:26

    Albert:

    Heey Janneke, even een vraagje. Ken jij www.skype.com? Als je dat kent, dan kun je via het net gratis bellen met je familie en vrienden. Als je meer wilt weten hierover laat het mij maar even weten ok? En als je het al wel kent dan heb je hier mijn skype account naam die is elenal. Je moet wel een microfoon en speakers hebben bij de computer.
    Laat je het mij even weten?

    Nogmaals Bye bye Albert

  • 13 September 2005 - 17:07

    Jenny:

    waar is deel 2?

  • 13 September 2005 - 19:01

    Noelle:

    he meis ziet er echt super uit daar man.. echt jalous haha.. he maar ik heb weer een nieuwe look ben weer orange en bobje haha een echte mari look nu haha.. maar ik zal je ff fototje mailen.. veel plezier daar he. en wat heb je uitgevreten..!! haha dikke xxx

  • 13 September 2005 - 19:21

    Rebekka:

    Hey Janneke
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt daar!
    Je hebt'nhele leuke site joh echt heel leuk om zo op de hoogte te blijven wat jij daar allemaal uitspookt....!!Je foto's zijn gewoon super om jaloers op te worden!
    Hey veel plezier en succes met je stage geniet er van!!!Groetjes van mij ps en ok van je collega's.

  • 14 September 2005 - 12:12

    Marianne:

    Hey stelletje draken!
    ik ook even gezellig lezen vanuit mn stage! ik zie het al voor me( gek hé)
    ik ben ook nog lekker aan het toeren met de "bexcar". wel is waar in nederland en regen(ja!) maar wel luxe bak onder mn bips! xx mar

  • 14 September 2005 - 12:12

    Marianne:

    Hey stelletje draken!
    ik ook even gezellig lezen vanuit mn stage! ik zie het al voor me( gek hé)
    ik ben ook nog lekker aan het toeren met de "bexcar". wel is waar in nederland en regen(ja!) maar wel luxe bak onder mn bips! xx mar

  • 14 September 2005 - 17:32

    Mar:

    Jans weer echt iets voor jou om mee te maken hoor, haha. Daar had ik ook wel bij willen zijn ja...Trouwens leuk je te hebben gesproken aan de tel. Was wel weer even leuk hoor xx marjannie

  • 15 September 2005 - 13:07

    Kenneth:

    Goedemiddag mevrouw duister...

    Lekker aan t werk?
    Net me zooi uitgepakt en ben kapot, straks ff de foto's wegbrengen en maar hopen dat er nog wat leuke tussen zitten eerlijk gezegd. Zo op t eerste gezicht bevalt t wel weer in nederland, kan me trui en me jas weer aan. Dat voelt toch wel weer ff lekker, ook al ben ik het weer hier morgen al weer beu!
    Heb verder nog weinig nieuws op dit moment dus ga ff douchen en weer wat dingen ondernemen...

    Werk ze vandaag en spreek je snel dikke x

  • 15 September 2005 - 14:01

    Anne:

    Hey janneke!
    Had jullie mailtje terug ontvangen, super leuk. Ben natuurlijk meteen jullie site ff gaan checken. Op de foto's te zien hebben jullie het er goed naar jullie zien. Gelukkig maar. Ik geloof dat Judith ook een site heeft, maar die laar ik je nog wel even weten. Veel plezier daar!!

    xx Anne

  • 16 September 2005 - 13:52

    Marjannie:

    He jannie(een ook een beetje van Astrid) Bedankt voor je kaart...echt heel leuk!! Volgend jaar moet je er maar gewoon weer bij zijn hoor!Inderdaad dubbel en dwars inhalen war. Al bijna 20 wow haha. Doegdoeg hele dikke kus mar

  • 16 September 2005 - 20:36

    Henk:

    Ja, ja, ja...... ik wil die foto's van als Astrid die wapenstok gebruikt.........
    Had je niet gedacht he dat ik je steeds volg?
    Ik heb nu pas de moed een teken van leven te geven. Heb lang buikpijn gehad van het feit dat ik geen afscheid meer ben wezen nemen voordat je wegging.
    Krijg ik nog een keer een herkansing?
    x

  • 16 September 2005 - 21:45

    Anne:

    Behave, you bad girl gangstas! Janneke, moeten we je nu nog vertellen dat het onverantwoord is om een passagier onder invloed te vervoeren? Gelukkig maar dat de politie zo vriendelijk was om jullie naar huis te begeleiden. En dan die nazorg in jullie appartement omdat jullie dit hachelijke avontuur heelhuids hebben doorstaan is echt geweldige service. Daar kan de nederlandse politie nog een puntje aan zuigen! Veel plezier verder.....

  • 17 September 2005 - 20:07

    Tante Cor:

    Hallo Janneke voor jou ook even een felicitatie met het zilveren huwelijksfeest van je ouders Alles goed daar op Aruba? Vele groetjes van ons allemaal .

  • 18 September 2005 - 11:36

    Oom Harrie Tante Peet:

    Hallo ondeugende Janneke.Eerst van harte gefeliciteerd met het zilveren huwelijksfeest van je ouders. Toch niet vegeten, hoop ik? Wij gaan er nu even naar toe koffie drinken, met een borreltje ,ook voor jou.
    Je spannenende verhalen weer gelezen, en volgende keer zal een langer verhaal maken, maar we moeten nu weg.
    Groetjes, tante peet en oom harrie

  • 18 September 2005 - 19:16

    Mijneke:

    Hoi Janneke
    Wat een slecht leven heb je daar zeg als ik die foto^s bekijk wat een leven, Janneke geniet er maar van want de tijd gaat heel snel kijk maar naar je zus daar zit het er al bijna voor op.
    Ook nog van harte gefeliciteerd met je ouders die vandaag 25 jaar getrouwd zijn.
    wij zijn er vanochtend geweest,was heel gezellig en het was heel mooi weer dus lekker buiten gezeten.
    Janneke het aller besten en de groeten Freek en Mijneke.

  • 18 September 2005 - 22:25

    Jesse:

    You naughty girl!! Is you playing the rebellion one? Toch wel aardig dat ze je thuis brachten! Zie ze hier dat nog niet doen, hoewel het soms toch best handig kan zijn.....We beginnen je trouwens toch echt wel een beetje te missen: geen hjgv-vergaderingen meer waar iedereen met t handje op de vangrail naar huis gaat enzo..kga maar uns gauw slapen voordat ik in melancholische buien terecht kom..:-p! Viel spaz daar nog en tot het volgende avontuur maar weer!x

  • 19 September 2005 - 19:41

    INGE:

    Jannepannetje, ik mis jou ook heel erg hoor!

  • 20 September 2005 - 05:59

    Nies En Hanneke:

    werken janneke,ik heb het idee dat het daar een groot feest is.groetjes
    Nies en Hanneke

  • 20 September 2005 - 12:14

    Jenny:

    je hebt die auto zeker bij piet de koning gekocht, al bekende nederlanders gezien daar? mijn neefje?

  • 20 September 2005 - 16:27

    Jacomijn:

    hallo Janneke,
    Toen ik die kakkerlak zag moest ik weer aan Venezuela denken. Ja, die beestjes zijn best groot. Er zat er een keer een in ons bed, heeeeel romantisch!!!!! Geniet van je tijd daar en we blijven je volgen. Heel veel groetjes.

  • 20 September 2005 - 17:23

    Nancy, Rene & Kids:

    Ha,die Janneke!

    Kan wel zien dat jij in de communicatie zit. Geweldig al die verhalen!

    Trouwens ook nog erg bedankt voor de e-card. Dat doet een mens goed.

    Heel veel groetjes van ons vieren en hebben de foto's al een mooi plaatsje gekregen in de appartement?

    Dikke kus van Nancy

  • 21 September 2005 - 09:38

    Nancy:

    Ha, wijffie!

    Heb net de foto's eens goed bekeken en er zitten hele mooie bij. Kunnen zo bij iemand aan de muur!

    Groetjes,
    Nancy

  • 21 September 2005 - 17:21

    Tante Cis:

    Hallo Janneke,
    Ik lees net dat je de politie op je dak gehad hebt, niet zo leuk dus, hoewel ik tussen de regels door lees dat jullie er nou ook weer niet al te veel van wakker liggen. Ik wilde jou ook nog feliciteren met het zilveren huwelijk van jullie pap en mam, Afgelopen zondag (18 september dus) zijn we met een stel van de familie bij hen op bezoek geweest, wat ze erg leuk vonden. We hwbben heerlijk buiten gezeten en een lekker borreltje gedronken. Jullie pap heeft gezegd dat we het, als de dames weer thuis zijn, alles nog eens overdoen.
    Groetjes tante Cis en ome Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2007

Afstuderen

01 Mei 2006

Thuis

22 Januari 2006

Vakantie!!

01 December 2005

Ben ik weer!

27 Oktober 2005

Foto's
Janneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 80880

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: